پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه روز شنبه طی مراسمی از طریق ویدیو کنفرانس با حضور «وحید قبادی دانا» رییس سازمان بهزیستی معرفی شد.

خبرگزاری دانشجو

گروه اقتصاد کلان پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد; ایجاد اشتغال پایدار یکی از مولفه های مهم تاثیر گذار در روند توسعه و رشد اقتصادی و رشد فرهنگی و حتی اجتماعی است، چرا که عدم پایداری اشتغال به مسائلی چون افزایش بحران ها و آسیب های اجتماعی منتهی می شود، لذا تعریف دقیق از اشتغال، کارکردهای اشتغال وسن اشتغال موارد مهمی است که پیش نیازهای ایجاد شغل است. وحید ارشدی اقتصاد دان و عضو هیئت علمی...

خبرگزاری ایسنا

معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، بخشی از دستورالعمل اجرایی طرح ملی «نماد» در سال تحصیلی 1400-1399 را تحت عنوان مددکاری اجتماعی، اورژانس (فوریت های روانی - اجتماعی)، پیگیری و مراقبت را منتشر و تشریح کرد.

وب‌گاه تابناک

دشمن زخم خورده پس از نا امیدی از تحقق نقشه های شوم خویش، اینبار چاره کار را به زعم خویش در آن یافت که کشورمان را درگیر جنگی سنگین و تمام عیار نماید و بر این اساس این جنگ از سوی رژیم بعث عراق به سرکردگی صدام جنایتکار و با پشتیبانی همه جانبه استکبار جهانی و اعوان و انصار آن بر ملت و نظام ما تحمیل شد. اما این بار نیز امدادهای الهی یاریگر ملت مؤمن و شجاع و غیور ایران اسلامی گردید و دلیرمردان...

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - کارشناس باروری سالم معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، باروری، تزاید نسل، جایگزینی و جوان ماندن ترکیب جمعیت را اولویتی ملی دانست و از آن به عنوان زیرساخت‌های مهم توسعه نام برد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت بیان کرد: امروز همه قوا دست به دست هم داده تا مشکلات اقتصادی جامعه و مردم را رفع نمایند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: اگر یک دستگاه خاطی با ترک فعل واحد تولیدی را تعطیل کند باید تبعاتش را بپذیرد زیرا اگر واحدی نتواند به فعالیت خود ادامه دهد مطمئنا گروهی بیکار خواهند شد و آسیب های اجتماعی افزایش پیدا خواهد کرد. بنابراین دستگاهی که اخلال در تولید ایجاد کند و توان خود را برای ادامه تولید به کار نگیرد باید تبعاتش را نیز قبول کند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه، از امضای 2 تفاهم‌نامه در استان خبر داد که با اجرای آنها 2 هزار خانواده محروم خانه‌دار و هشت هزار و 111 نفر صاحب شغل می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - شیوع کرونا و خانه نشینی بسیاری از اعضای خانواده ها بنا به گفته کارشناسان اجتماعی با پیامدهای اقتصادی و مشکلاتی در عرصه زندگی خانوادگی همراه شد، موضوعی که بارها مورد اشاره مردم و کارشناسان قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - اولین جشنواره فیلم کرمان که از شامگاه یکشنبه هفته جاری در باغ موزه هرندی با حضور جمعی از هنرمندان هنر سینما آغاز شده بود، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - فرماندار شهربابک با بیان اهمیت ورزش در جامعه گفت: شیوع ویروس کرونا موجب تعطیلی اماکن ورزشی شده است که طولانی شدن این ووضعیت افزایش آسیب های اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: تقویت گروه‌های مردم نهاد (سمن ها) برای رفع آسیب های اجتماعی ضروری است چراکه بیشترین تاثیر را در مقابله با گسترش این بلای خانماسوز داشته اند.

خبرگزاری ایرنا

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: حفظ و احیای فرهنگ دفاع مقدس، راهکار نجات کشور از تمام آسیب‌ها بوده و باید در این زمینه همچنان کار کرد.

خبرگزاری ایسنا

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت ائمه جمعه در راستای تقویت جریان تعلیمی تربیتی گفت: 20 هزار روحانی در اقامه نماز جماعت مدارس سراسر کشور مشارکت فعال دارند.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - سفر روز گذشته سخنگوی دولت به زاهدان علاوه‌بر اینکه با افتتاح چند طرح تولیدی و صنعتی همراه بود سبب شد تا باری دیگر کارنامه دولت تدبیر و امید در سیستان و بلوچستان در طول 7 سال گذشته مرور و برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای سال آخر دولت برای این استان تشریح شود.

خبرگزاری ایسنا

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.