پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی، تأسی از شهدا را رمز پیروزی و موفقیت در همه عرصه‌ها دانست و گفت: همه افتخارات کشور را مدیون روحیه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس هستیم.

خبرگزاری ایرنا

شاهرود - ایرنا - فرماندار شاهرود گفت: سالن مجهز سینمایی حوزه هنری با ظرفیت 450 نفر دهه فجر امسال در این شهرستان افتتاح می شود.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده نیروی انتظامی تأسی از شهدا را رمز پیروزی و موفقیت در همه عرصه ها دانست و گفت: همه افتخارات کشور را مدیون روحیه رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس هستیم.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - فشار تحریم‌ها و اخیرا بیماری کرونا و همچنین برخی موانع داخلی در شرایط فعلی بخش خصوصی را به عنوان پرچم‌داران جنگ اقتصادی کشور تحت تاثیر قرار داده که در این زمینه تنها با هم‌پیمانی و هم افزایی سه قوه و تمامی بخش‌ها می‌توان شرایط داخلی کشور را برای جهش تولید و توسعه صادرات و در نهایت توسعه پایدار کرمان تسهیل کرد.

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - فرماندار آستارا از دستگاه‌های متولی مقابله با مواد مخدر خواست، روش‌های پیشگیری از اعتیاد را با همکاری سازمان‌های مردم نهاد، در فضای مجازی به مردم آموزش دهند.

خبرگزاری مهر

وزیر رفاه گفت: حیات یک ملت در استمرار فکر و اندیشه علمی و فرهنگی آن است. نظام و حکومت برای فرهنگ اهمیت ویژه‌ای قائل است و پدیدآورندگان آثار فرهنگی همیشه باید صدرنشین باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو شورای عالی امنیت ملی گفت: با توجه به اینکه دستگاه‌های حکومتی امکانات گردشگری بسیاری دارند که زمان محدودی از آنها استفاده می‌کنند، مدیریت صحیح این امکانات، موجب ارائه بهتر تسهیلات گردشگری می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: درآمدهای حاصل از زکات کشاورزان برای عمران و آبادانی مناطق محروم و ارائه خدمات زیرساختی هزینه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: با تشکیل قرارگاه برخورد با اراذل و اوباش و همچنین طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز می‌توان با همکاری نیروی انتظامی در حوزه پیشگیری اجتماعی کمک شایانی به امنیت پایدار خوزستان کرد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان بیان کرد: حجاب و عفاف یکی از امور مربوط به امر به معروف و نهی از منکر و نیازمند عرفی شدن و پذیرش اجتماعی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش از برگزاری دوره آموزشی سواد رسانه‌ای ویژه معاونان پرورشی و فرهنگی و کارشناسان ادارات قرآن، عترت و نماز در آینده ای نزدیک به صورت مجازی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

جیرفت - ایرنا - دبیر اجرایی اتاق بازرگانی جنوب کرمان از تشکیل کارگروه مسئولیت اجتماعی با همکاری اداره بهزیستی جیرفت در این منطقه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: اعتیاد یک بیماری اجتماعی است که مشکلات اقتصادی، فرهنگی و بهداشتی ایجاد می‌کند و از طرفی نیز مادر جرایم به شمار می‌آید.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی امسال علاوه بر استرس‌های ذاتی، در شرایط روحی و روانی متفاوتی برای دانش آموزان و شرکت کنندگان در کنکور رقم خورد، شرایطی که باعث پذیرفته نشدن بسیاری از داوطلبانی شد که امروز در تیررس سرکوفت و سرزنش خانواده‌ها قرار گرفته‌اند.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - مجموعه ورزشی چند منظوره روستای «کوییک عزیز» از توابع بخش مرکزی شهرستان سرپل‌ذهاب روز شنبه به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس با حضور جانشین سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و جمعی از مسوولان این شهرستان به بهره‌بردای رسید.

خبرگزاری ایرنا

خمین - ایرنا - نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی بر انجام اقدامات پژوهشی گسترده و جامع در خصوص آسیب‌های اجتماعی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: این آسیب‌ها ریشه در اجتماع دارند و حل آنها نیز باید در درون جامعه و به صورت مردمی و محله محور باشد.