پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری تسنیم

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: تمام مطالعات نشان می‌دهد که هر مقدار که انس بیشتری با نماز وجود دارد به همان میزان آسیب‌های اجتماعی کمتری متوجه دانشجوهاست.

خبرگزاری ایسنا

تفاهم‌نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی واحد بوشهر و معاونت پیشگیری از جرم و جنایت دادگستری استان بوشهر امضا شد.

خبرگزاری مهر

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: تمام مطالعات نشان می‌دهد که هر مقدار که انس بیشتری با نماز وجود دارد به همان میزان آسیب‌های اجتماعی کمتری متوجه دانشجوهاست.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در نهمین جشنواره نوجوان سالم و ابتکارات، رتبه اول استان البرز را کسب کرد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - فرماندار شیراز گفت: ارائه هرگونه خدمات دستگاه‌های دولتی و تشکل‌های مردم نهاد به معتادان متجاهر و کارتن خوابها در بافت تاریخی شیراز به جز امور مشاوره‌ای ممنوع شد.

خبرگزاری ایرنا

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام یکی از مهمترین عوامل کم بودن جمعیت در این استان را پدیده مهاجرت عنوان کرد و گفت: باید علل و عوامل این پدیده مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - رئیس سازمان بهزیستی کشور در دیدار با استاندار گیلان نسبت به پرداخت هزینه ساخت مسکن در چارچوب تفاهم نامه با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به میزان آمادگی استان گیلان و ایجاد اورژانس اجتماعی در شهرستان سیاهکل تا پایان سال متعهد شد.

خبرگزاری ایرنا

لارستان - ایرنا - تجلی و اوج همبستگی و تکریم اتباع بیگانه و البته معنای واقعی عدالت آموزشی را می‌توان از دل مدارس لارستان فارس و از لابه لای کتاب‌ها و مشق‌های بیش از سه هزار دانش آموز افغان که در بالاترین سطح ممکن در کنار ایرانیان در شیک ترین فضاهای آموزشی به تحصیل و تربیت در سال تحصیلی 1399-1400 مشغولند، جست و جو کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش از پاسخ به 60 هزار تماس تلفنی مشاوره‌ای دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان در ایام کرونا خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارگردان فیلم سینمایی «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» سینما را ابزاری قدرتمند و تاثیرگذار در تبیین آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: متاسفانه بدلیل برخی ممنوعیت‌ها فرصت ساخت آثار سینمایی با سوژه‌ها و مضامین آسیب‌های اجتماعی کمتر حاصل شده است.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: ضرورت دارد نقشه جامع آسیب‌های اجتماعی استان، به منظور برنامه‌ریزی برای کاهش این آسیب‌ها تدوین و ترسیم شود.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - در میان هشت نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی چهار چهره ملی و شناخته شده وجود دارند که می‌توانند بااستفاده از تجارب مدیریتی، نمایندگی و ارتباطات خوبی که در مرکز دارند برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم این استان مرزی و کمتربرخوردار مثمرثمر باشند و گره مشکلات آنها را باز کنند.

خبرگزاری ایسنا

وزیر کشور از پیگیری دو طرح ملی ساماندهی مهاجرت و حاشیه نشینی با کمک مجلس برای تصویب خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

همدان _ ایرنا _ مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: با افزایش اعتبارات استانی از سال 92 تاکنون یک هزار و 988 واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش استان ساخته شده است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان البرز کرد که در نهمین جشنواره نوجوان سالم و ابتکارات این استان هفت هزار و 441 دانش آموز و فرهنگی شرکت کردند.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - به گفته رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان شواهد امر حکایت از این دارد که از آغاز سال جاری تاکنون وقوع سرقت در این شهرستان 32 درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل کاهش یافته است.