پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایسنا

سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از انجام تست کرونا کودکان کار خبر داد و همچنین گفت: تاکید کرد: از نیمه دوم امسال تلاش داریم با برنامه ریزی دقیق موضوع مسئولیت پذیری اجتماعی پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری را در دستور کار قرار داده و زمینه بهره مندی مدیریت شهری در پروژه های اجتماعی و خدماتی از این ظرفیت را بکار گیریم.

خبرگزاری ایرنا

گچساران - ایرنا - فرماندار باشت با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی همه خانواده ها را تهدید می کند گفت: کاهش آسیب های اجتماعی نیازمند جدیت بیشتر دستگاه های اجرایی است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - میز خدمت نماد درآموزش و پرورش ناحیه 3 کرج با هدف ارائه خدمات پیشگیرانه دربخش آسیب های اجتماعی به دانش آموزان راه اندازی شد.

خبرگزاری مهر

مدیر گروه آموزشی پیش از دبستان دانشگاه علوم بهزیستی، گفت: 90 درصد رشد مغزی، اجتماعی و عاطفی کودکان در سنین بدو تولد تا پایان 6 سالگی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اجتماعی و سخنگوی نیروی انتظامی با بیان اینکه هوشمندسازی فرآیندها و روال های اداری در اولویت ناجا قرار دارد، موضوع روزآمدی در پلیس را با توجه به تغییرات و تحولات دهه‌های اخیر حائز اهمیت و همواره مورد اهتمام فرماندهان نیروی انتظامی دانست.

خبرگزاری ایسنا

معاون پرورشی وفرهنگی وزارت آموزش و پرورش خواستار استمرار فعالیت های پرورشی و فرهنگی در فضای جدید کشور شد و گفت این فعالیتها باید خلاقانه و نوآورانه باشد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه با اشاره به اعتماد مردم به تشکل‌های مردمی و فعالیت‌های اجتماعی آنها گفت: کسانی که کار سیاسی می‌کنند می‌دانند که امروز ضریب نفوذ سازمان‌های مردم‌نهاد در جامعه بیشتر از احزاب است.

خبرگزاری ایرنا

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار قصرشیرین گفت: شهرستان مرزی قصرشیرین خط مقدم و نقطه آغاز و پایان جنگ تحمیلی است که جایگاه ویژه ای در دفاع مقدس دارد.

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - مشکلات ساختاری در حوزه اجتماعی و اقتصادی بنا به گفته جامعه‌شناسان و مسوولان نهادهای حمایتی اصفهان، آسیبی تلخ به نام کودکان کار را از گذشته‌ها تاکنون و حتی برای آینده در جامعه بوجود آورده است.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیر دفتر تسهیلگری و توسعه محلی دولت‌آباد، دیزل‌آباد، دره‌دراز و اسلامیه شهرستان کرمانشاه بااشاره به پنج مشکل اساسی در این محلات گفت: بیکاری افراد تحصیل‌کرده اصلی‌ترین مشکل مردم این مناطق حاشیه‌نشین به شمار می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

شاهرود - ایرنا - رییس دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: سامانه جامع آموزش (L M S) برخط این دانشگاه از چهار کلاس به 200 کلاس ارتقاء یافت.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش گیلان گفت: 6 مرکز یادگیری محلی سوادآموزی در این استان فعال است.

خبرگزاری ایرنا

بروجرد - ایرنا - کرونا با همه گیری در جهان قدرتمندترین اقتصادهای دنیا را متاثر کرده و رکود و مشکلات اقتصادی ناشی از آن تبعات اجتماعی همچون افزایش فقر و آسیب های اجتماعی نیز بیشتر شده است و در این میان جمع آوری متکدیان از سوی نهادهای مرتبط متوقف شده است.

خبرگزاری ایرنا

مراغه - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار مراغه از رفع مشکل چندین ساله زمین کتابخانه عمومی مراغه خبر داد و گفت: با پیگیری‌ها و هماهنگی‌های انجام‌شده مشکل تامین زمین کتابخانه حل و کتابخانه مرکزی در این شهرستان ساخته می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: پژوهش‌های علمی و پایان‌نامه‌های تحصیلی دانشجویان و استادان دانشگاه باید مساله‌محور بوده و گرهی از مشکلات جامعه را بگشاید.

خبرگزاری ایسنا

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: تمام مطالعات نشان می‌دهد که هر مقدار که انس بیشتری به نماز وجود دارد به همان میزان آسیب‌های اجتماعی کمتری متوجه دانشجوها است.