پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری مهر

پاتوق محلی با هدف ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری و کاهش آسیب های اجتماعی در محله ده ونک ساخته شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در پی طرح رسانه‌ای اظهارات یکی از نمایندگان با ادعای 7 سال تعلل وزارت کشور درخصوص حاشیه نشینی، برای آگاهی عموم مخاطبان شریف و تنویر افکار عمومی، گزارش اقدامات سازمان امور اجتماعی کشور در راستای ساماندهی سکونت گاه های غیررسمی و حل مسأله حاشیه نشینی منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - دبیر شورای هماهنگ مبارزه با مواد مخدر اصفهان گفت: 32 تن مواد مخدر در 6 ماهه نخست امسال در این استان کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 15 درصد افزایش داشت.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت:20 هزار نفر از جمعیت روستایی و عشایری استان در تولید صنایع دستی فعالیت دارند.

خبرگزاری ایرنا

آستارا - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: طلاب و روحانیون برای غلبه بر تهاجم فرهنگی دشمنان باید خود را به علوم روز و مباحث سیاسی و انقلابی مجهز کنند.

خبرگزاری ایسنا

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان ریشه بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را ناشی از کم سوادی و بی سوادی دانست و گفت: در تحصیل و آموزش دانش آموزان همه دستگاه ها باید مشارکت جدی داشته باشند.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی بر لزوم آگاه‌سازی و توانمندسازی مردم در خصوص رفتارهای پرخطر و پیشگیری از انواع آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی باید در جهت توانمندسازی اجتماعی، روانی و افزایش آستانه تحمل مردم جهت مقابله با انواع آسیب‌های اجتماعی بویژه در شرایط کنونی که جامعه گرفتار بیماری کرونا و عواقب اجتماعی، اقتصادی و روانی...

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - رئیس کل دادگستری قم با اشاره به برگزاری جلسه شورای مشورتی با محوریت بهبود و توسعه فرآیند ارائه خدمات مشاوره در دادگاه اطفال و نوجوانان قم گفت: به منظور اجرایی نمودن شیوه نامه ارائه خدمات مشاوره در دادگاه اطفال و نوجوانان موضوع مواد 315، 298، 286،410 و 599 قانون آئین دادرسی کیفری، شورای مشورتی مشاوره استان در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تشکیل شد.

خبرگزاری ایسنا

رییس دبیرخانه شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم خبر داد که فعال‌سازی شوراهای پیشگیری از وقوع جرم استان‌ها و شهرستان‌ها و هدایت و نظارت بر عملکرد شوراهای استانی و شهرستانی در دستور کار جدی دبیرخانه شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - جانشین قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم با تاکید بر اینکه مجازات حبس، جزای نقدی و شلاق در انتظار نشردهندگان محتوای غیراخلاقی در فضای مجازی است گفت: 105 تن به علت انتشار محتوای غیراخلاقی درفضای مجازی بازداشت شدند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت: سازمان‌های مردم نهاد به دلیل نفوذی که دارند رکن اصلی و پایه و اساس جامعه مدنی هستند.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: مساله فرهنگ پوشش در جامعه باید مدنظر قرار گیرد و روی آن کار شود.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مازندران به آموزش در بستر فضای مجازی به دلیل شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: حضور دانش آموزان و فرزندان در فضای مجازی باید کنترل شده و با مدیریت باشد.

خبرگزاری ایرنا

ساوه - ایرنا - امام جمعه ساوه گفت: برگزاری رزمایش ارتش جمهوری اسلامی در اقیانوس هند و دریای عمان نشانه آمادگی بالای دفاعی نیروهای مسلح و قدرت بازدارندگی آنها است که مایه افتخار و غرور ملی ایرانیان محسوب می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خراسانی گفت: در 1050 محله در حال برنامه ریزی برای بازآفرینی شهری ستیم که از این تعداد 351 محله در اولویت اقدام ستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تفاهم‌نامه همکاری مشترک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه با سازمان بهزیستی کشور با موضوع توسعه همکاری‌های مشترک و بهره مندی از ظرفیت، توانمندی و تجارب طرفین برای تقویت نقش تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد امضا شد.