شنبه 14 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

وب‌گاه 55 آنلاین

افزایش روز به روز مهاجرت های اقتصادی تجار ایرانی به ترکیه و خلیج فارس که از آثار نوسان قیمت های دلار و تورم است؛ به زودی شاهد مشکلات بزرگ در حوزه تجارت و بازرگانی های ایران خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در گفتگو با خبرآنلاین درباره حدود و ثغور بدحجابی و کشف حجاب و تدوین برنامه هایی درباره شیوه برخورد با آنها سخن گفت. حجت الاسلام سید علی خان محمدی ابعاد داخلی و خارجی عملکرد این ستاد را برای عمل به وظیفه تشریح کرد.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: نسبت طلاق به ازدواج در تهران 52 درصد است و این روند رو به رشد آمار طلاق طی 10 سال اخیر، نشان می دهد تعداد بانوان سرپرست خانوار در سالهای آینده بیش از آمار امروز خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از اجرای سومین مرحله از طرح پویش مردمی کودکان سایبری توسط پلیس فتا پایتخت هم راستا با پلیس فتا کشور خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

محمدمهدی لبیبی، استاد دانشگاه: منطقه 3 تهران که اکثریت ساکنین آن شرایط رفاهی خوبی دارند را در نظر بگیرید. با وجود آنکه ساکنین این منطقه از تهران شرایط رفاهی خوبی دارند اما اصلا شاهد رشد سریع جمعیت و تعداد زیاد فرزند در این منطقه نیستم. حتی خانواده‌های زیادی در این منطقه از تهران داریم که بدون فرزند هستند. از سوی دیگر اغلب خانواده‌هایی که فرزند زیادی دارند، حاشیه نشین هستند. بنابراین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برنامه جدید برای اداره تهران در جلسه ای غیرعلنی مورد بررسی قرار گرفت. این برنامه مسئله محور و بر حمل و نقل عمومی، آلودگی هوا، نوسازی بافت فرسوده، هوشمند سازی و آسیب های اجتماعی تاکید شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: درحالی بالغ بر یک سال از تصویب و ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و ارائه مشوق‌هایی به خانواده‌ها برای فرزندآوری می‌گذرد که تعداد ولادت‌های ثبت شده در 9 ماهه امسال با کاهش چهار درصدی یا به عبارت دیگر کاهش بیش از 33 هزارتایی در قیاس با مدت مشابه خود در سال گذشته مواجه بوده است.

خبرگزاری دانا

کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به ابعاد تاثیرگذاری گسترده حاج قاسم گفت: اصلی‌ترین جنبه از شخصیت این اسطوره مقاومت قدرت تاثیرگذاری او برمخاطبینش است که نشات گرفته از اخلاص ایمان و نگاه معنوی وی است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به اینکه تهران روی مدار اشتغال زایی قرار دارد از راه اندازی150 پایگاه مردمی اشتغال در استان تهران خبر داد.

خبرگزاری دانا

دفاتر تسهیل گری در سال 96 به منظور توانمندسازی و کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق حاشیه نشین کرمانشاه راه اندازی و پس از گذشت حدود پنج سال به دلایل نامعلوم منحل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

احمد بخارایی باور دارد مخاطب پس از تماشای «هیچ‌کس منتظرت نیست» نمی‌تواند آرام باشد و بهاره آروین نیز درباره این مستند ادامه داد طرح مساله کاهش آسیب به جای حذف افراد آسیب دیده سخت است.