شنبه 14 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بر تاثیر اقدامات ایران خودرو در ایجاد اشتغال پایدار در جامعه تاکید کرد و گفت: صنعت خودروسازی در دنیا از صنایع استراتژیک و مهم ترین صنایع در ایجاد اشتغال است و می تواند سهم زیادی از اشتغال زایی در کشور را به خود اختصاص دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دشمن به خوبی، «سوراخ دعا» برای فریب مردم ما را یافته است: رسانه. دقیقا به همین دلیل، اردوغان هم اعلام کرد به زودی ترکیه شبکه فارسی تاسیس می کند.

خبرگزاری دانا

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه گفت: اکنون برخی افراد در فضای مجازی در خصوص پرونده های اخیر و حکم محاربه مطالبی را مطرح می کنند اما قضات مکلف هستند بر اساس قوانین عمل کنند و قوانین فعلی انتخاب نوع مجازات محاربه را برعهده قاضی قرار داده است.

خبرگزاری دانا

علی فولیان گفت: ورودی پرونده‌های مربوط به توهین به اشخاص عادی و مشارکت در نزاع دسته جمعی به دادگستری کل استان قزوین در شش ماهه اول سال 1401 تعداد 2هزار و 884 مورد پرونده است.

خبرگزاری دانا

سرپرست معاونت توسعه و پیشگیری بهزیستی قم با اشاره به کمپ های ترک اعتیاد در قم گفت: در حال حاضر 11 کمپ اقامتی ترک اعتیاد، 84 کمپ درمان سرپایی و 2 مرکز ماده 16 زنان و مردان در قم دایر می باشد.

خبرگزاری دانا

عتباتی با اشاره به انجام 70 مورد بازدید از واحدهای تولیدی در کمیته حمایت قضایی از تولید استان گفت: در این بازدیدها 60 پرونده حمایتی تشکیل و 180 مصوبه صورت گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پنجم دی‌ماه تراژدی فراموش نشدنی بم است، روزی که زلزله در چند ثانیه بم را مملو از غم کرد و بیش از 30 هزار کشته و40 هزار مجروح بر جای گذاشت و 70 درصد از شهر را با خاک یکسان کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار تهران با صدور حکمی سیدعباس جوهری را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری تهران منصوب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با حکم استاندار تهران، سید عباس جوهری با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری تهران منصوب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با حکم علیرضا فخاری استاندار تهران، سید عباس جوهری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان تهران منصوب شده است.

خبرگزاری دانا

قادری با بیان اینکه امروزه کودکی در کشور وجود ندارد که نیاز به کاشت حلزون و تربیت شنیداری داشته باشد و پشت نوبت بماند، گفت: در سال جاری 1500 میلیارد تومان برای مسکن بهزیستی اختصاص داده شده که در 20 سال گذشته بی سابقه است.

خبرگزاری دانا

تهیه مسکن با قیمت مناسب و واقعی این روزها به آرزویی دست نیافتنی برای مردم شهرستان چابهار تبدیل شده به طوری که اجاره نشینان در پی تحقق این آرزو هر سال از شهرها فاصله گرفته و به حاشیه نشینی روی می آوردند.

خبرگزاری دانا

امروز بخش فرهنگ و هنر کمترین بودجه کشور را به خود اختصاص داده است و ما این کم کاری را در کف خیابان می بینیم.

خبرگزاری دانا

قادری گفت: سازمان بهزیستی با بیش از سه هزار و 300 مرکز مشاوره در سراسر کشور انجام وظیفه می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام والمسلمین خطیب گفت: جامعه روحانیت با حضور موثر، نقش بی بدیل خود را در درمان برخی از آسیب های اجتماعی ایفا کند.