دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری میزان

وزیر امور خارجه کشورمان با ارسال پیامی خطاب به خانم نالدی پاندور وزیر روابط خارجی و همکاری های بین المللی آفریقای جنوبی، در خصوص وقوع سیل در این کشور که منجر به کشته و بی خانمان شدن صدها نفر از مردم در مناطقی از آفریقای جنوبی شده است، ابراز همدردی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پژوهشگر خانواده گفت، امروز میزان طلاق در جامعه به صورت غیرمنطقی بالاست. اگر علت‌های این آسیب بررسی شود، نشان خواهد داد که ناشی از دوری از معنویات است.

خبرگزاری میزان

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به حضور رئیس سازمان بهزیستی و مدیرعامل شرکت دخانیات در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی، عنوان کرد: در جلسه امروز بر تقویت سیاست پیشگیرانه برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی تاکید شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام فرایند تدوین تا ابلاغ سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - دستگیری سارقان، کشف مواد مخدر، دستگیری متهمان با اجرای طرح های امنیتی و انتظامی از جمله اخبار مهم انتظامی استان همدان در 24 ساعت گذشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کمیسیون علمی، فرهنگی و اجتماعی مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر تحقق اصل مترقی و متعالی عدالت اجتماعی در حوزه‌های معیشت، بازنشستگی، بیکاری به‌عنوان دغدغه سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی، جامعه هدف این سیاست‌ها را آحاد ایرانیان و افراد غیر ایرانی شاغل و مقیم ایران معرفی کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون علمی، فرهنگی و اجتماعی مجمع تشخیص مصلحت نظام، همراهی دستگاه‌ها و مشارکت آحاد جامعه را ضامن پیاده سازی و اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی دانست و فرایند تدوین و تصویب سیاست های کلی تأمین اجتماعی نظام را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

انزلی - ایرنا - حمایت از اقشار آسیب پذیر به خصوص زنان سرپرست خانوار علاوه بر وظیفه ذاتی دولتها، یک مسئولیت‌های اجتماعی محسوب می شوند که بانوان خیر شهرستان بندرانزلی همواره در این زمینه پیشتار بودند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - استاد حوزه علمیه حضرت عبدالعظیم (ع) معتقد است یکی از سیره‌های بسیار زیبای امام مجتبی (ع) در مقابل مخالفان گمراه، برخورد محبت‌آمیز و مهربانانه آن حضرت بود که موجب هدایت آنان می‌شد و امروز نیز نیازمند این سیره در جامعه اسلامی هستیم.

خبرگزاری ایسنا

مدیر شعبه علوم پزشکی اظهار کرد: تفاوت مرکز ناباروری ما با مراکز رشد این است که کار را از ایده پردازی و پرورش آن و با تیم سازی دانشجویان شروع و بعد دانشجویان محصول خود را ارائه می کنند اما مراکز رشد اغلب از یک محصول شروع و بعد آن را به دانش بنیان تبدیل می کنند لذا ما یک قدم عقب تر هستیم و به این معنا سعی کردیم فاصله مراکز رشد و دانشجویان را کمتر کنیم.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - فرزندآوری راهکاری برای مقابله با پیرشدن جمعیت است. تشویق خانواده ها به فرزندآوری اما نیازمند ایجاد بسترهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مناسب در جامعه به منزله ارکان اصلی آرامش خاطر والدین برای ترغیب به زادآوری و تربیت صحیح فرزندان است.

خبرگزاری تسنیم

آیت الله العظمی مکارم شیرازی با تاکید بر ضرورت اجتناب از انفعال رسانه ای معتقد است شبکه ملی اطلاعات می تواند بسیاری از آسیب های موجود در فضای مجازی را حل کند.

خبرگزاری دانا

آیین معارفه حسن عسکری سرپرست فرمانداری سنندج با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان و جمعی از مردم و مسوولان در مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار شد.

خبرگزاری ایسنا

شهردار تهران به تشریح عملکرد 6 ماهه شهرداری تهران پرداخت و با بیان اینکه شفافیت مالی را به تمامی حوزه های شهرداری تهران تسری می دهیم، گفت: هیچ چیز بهتر ازاین نیست که مردم ناظر بر عملکرد ما باشند. در حوزه خدمات شهری چند طرح بزرگ را اجرا کردیم اما برای یک ماه و نیم آینده سوپر اپلیکیشن و زیر ساختی را ایجاد می کنیم که مردم ناظر باشند، اگر در جایی خطایی باشد آنها برای ما ارسال کنند و ما...

خبرگزاری ایرنا

تهران_ ایرنا_ شهردار تهران می گوید به هیچ عنوان تراکم فروشی در شهر نداریم و به منظور افزایش خدمات به شهروندان، شهرداری از ماه آینده سه شیفته خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: شهردار تهران توضیحاتی درباره عملکرد مدیریت شهری جدید طی 6 ماهه گذشته در پایتخت ارائه داد.