دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی در برنامه «صف اول» شبکه خبر حضور یافت تا به تشریح عملکرد 6 ماهه شهرداری تهران در سال گذشته و برنامه‌های مدیریت شهری در سال 1401 بپردازد. شهردار تهران در ابتدای این برنامه ضمن اشاره به تشکیل قرارگاه‌های اجتماعی در مدیریت شهری ششم، بیان کرد: چشم انداز شهرداری الگوسازی است یعنی تلاش می‌شود تا تهران به عنوان کلانشهر الگوی جهان اسلام...

وب‌گاه الف

شهردار تهران توضیحاتی درباره عملکرد مدیریت شهری جدید طی 6 ماهه گذشته در پایتخت ارائه داد.

خبرگزاری ایرنا

قم - ایرنا - مهمترین مسائل و مباحث مربوط به حوزه بانوان با حضور رییس فراکسیون زنان و خانواده مجلس شورای اسلامی در قم مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: شبکه ای در تبلیغات اسلامی گلستان وجود دارد که در رأس آن مساجد، ائمه جماعات، مداحان، جامعه قرآنی و بانوان قرار دارند که می توانند در تحقق مأموریت جهاد دانشگاهی در حوزه دانش بنیان و اقتصاد مقاومتی کمک کننده و راهگشا باشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات اجتماعی و مشارکت های مردمی شهرداری تهران اعلام کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان بیش از یک هزار و 500 کودک مراکز پرتو و کودکان اوتیسم میهمان ضیافت شهر شدند.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه از گروه های جهادی در خواست شده تا در زمینه آموزش و کنترل آسیب های اجتماعی دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش را یاری کنند گفت: پیش از این گروه های جهادی در زمینه ساخت مدرسه همکاری و مشارکت داشتند.

خبرگزاری دانا

موسیقی بازاری یا خیابانی امروزه در بیشتر کشورهای دنیا به عنوان نوع و شیوه ای از موسیقی مورد پذیرش آحاد جامعه است؛ اما در ایران این موضوع همچنان با چالش و کنکاش مواجه است.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: تعطیلی مدارس در 2 سال گذشته به دلیل کرونا آسیب های روحی و جسمی زیادی به دانش آموزان وارد کرد.

خبرگزاری ایسنا

دبیر کارگروه مد و لباس، با بیان اینکه رویداد طراحی لباس هواداری تیم ملی فوتبال به صورت کاور برای زنان و تیشرت برای مردان برگزار خواهد شد، گفت: دبیرخانه طراحی لباس و کاور هواداران تیم ملی ایران در جام جهانی به طراحان گیلانی جهت انتشار فراخوان سراسری سپرده شده است.

خبرگزاری ایسنا

همزمان با ماه مبارک رمضان، بیش از 1500 کودکان مراکز پرتو و کودکان اوتیسم میهمان ضیافت شهر شدند.

خبرگزاری دانا

مریم اکبری گفت: بار اصلی جهاد تبیین بر دوش اهالی هنر انقلاب است، بنابراین در گام دوم نظام باید عرصه فعالیت این هنرمندان بیش از گذشته فراهم شود تا رسالت اصلی هنر در جامعه به انجام برسد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان گفت: 785 نفر از بانوان سرپرست خانوار استان طی سال گذشته در دوره‌های حرفه آموزی و کسب مهارت‌های شغلی این سازمان شرکت کردند.

خبرگزاری دانا

مسعود پایدار از اجرای طرح آگاه سازی زنان و دختران در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: دفتر پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه اقدام به اجرای طرح آگاه سازی زنان و دختران با تأکید بر رویکرد خود مراقبتی دارد.

خبرگزاری ایسنا

در اجرای برنامه عملیاتی 1401 معاونت حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور، اولین نشست تخصصی این معاونت با مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با حضور معاون دادستان کل و رئیس مرکز برگزار گردید.

خبرگزاری دانا

معاون عمرانی استانداری با اشاره به اینکه 88درصد مصوبات سفر ریاست جمهوری زیرساختی است، گفت: فرودگاه قم بی شک راه اندازی خواهد شد.