دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران با اشاره به ابلاغ سیاست‌های تامین اجتماعی از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: ابلاغ سیاست‌های کلی سازمان تامین اجتماعی می‌تواند از تشتت تصمیم‌گیری‌ها، تعارض برنامه‌ها، هدر دادن منابع و ناهمگونی مدیریت در حوزه اجتماعی پیشگیری کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیر اداره کل اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف و امور خیریه با تشریح فعالیت‌های این مجموعه گفت: بهره‌مندی از ظرفیت‌های مراکز افق در جهت تحقق عدالت اجتماعی، پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی از دیگر فعالیت‌های این مجموعه است.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - کارشناسان می‌گویند صرفنظر از آثار فردی روزه و ماه مبارک رمضان، مشارکت در آیین‌های دسته‌جمعی این ماه، انسان‌ها را از انزوا خارج می‌کند و به تقویت بیشتر همبستگی اجتماعی نیز می‌انجامد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران در رابطه با رفع مشکل پله‌های برقی پل‌های مکانیره عابر پیاده گفت: از زمان تحویل پل‌ها تاکنون که حدود سه هفته از آن می‌گذرد، سازمان زیباسازی شهر تهران 71 یونیت از 239 پله برقی را که دچار نقص فنی بود بعد از رفع عیب، روشن کرده است.

خبرگزاری ایسنا

معاون حقوق عامه دادستان کل کشور به همراه مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی دادستانی کل از انبارهای گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) بازدید کرد.

خبرگزاری دانا

عضو انجمن جامعه شناسی ایران گفت: توجه به صیانت و پاسداری از هویت انسانی زنان مسلمان کشورمان و تلاش در جهت ارتقای جایگاه و شخصیت آنان در خانواده و اجتماع یک ضرورت است و تا زمانی که محقق نشود، جامعه در حل بسیاری از آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی به توفیق چندانی دست نخواهد یافت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شهردار منطقه 9 اعلام کرد: در راستای ایمن سازی نقاط بی دفاع شهری و اجرای آرا ماده 100، یک پمپ بنزین قدیمی واقع در بزرگراه آیت الله سعیدی که محل تجمع معتادان بود تخریب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پیشگیری از آسیب های مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزستی گفت: بابرنامه ریزی و استفاده از نیروهای جهادی و داوطلب در اجرای پروژه ها، امسال پیش بینی این است که بتوانیم حدود 800 طرح را در محلات برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی اجرا کنیم.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان با اشاره به ضرورت توسعه اشتغال پایدار و توانمندسازی روستاییان، گفت: دوره های آموزش مهارتی و توانمندسازی افراد در روستاها متناسب با نیاز بازار کار و شرایط اقلیمی هر منطقه برگزار خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا چه زمانی دولت ها بیایند و بروند و هنوز تولیدات خودروهای ایرانی فاقد ایمنی و کیفیت باشند؟ گفت: تا کی خانواده های ما داغدار عزیزانشان شوند و شاهد این باشیم که تعداد زیادی از جاده های مواصلاتی کشور فاقد ایمنی لازم باشند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در راستای ایمن‌سازی نقاط بی‌دفاع شهری و اجرای آراء ماده 100، شهرداری منطقه 9 اقدام به تخریب و ایمن‌سازی پمپ بنزین واقع در بزرگراه آیت الله سعیدی کرد.

خبرگزاری ایسنا

رییس ستاد توانمندسازی محلات کمتر برخوردار (2020 محله) با اشاره به فعالیت‌های این ستاد در محلات مختلف کشور؛ جزییات فعالیت شهدای حادثه تروریستی حرم رضوی در طرح توانمندسازی محلات کمتر برخوردار را نیز تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا

در راستای ایمن‌سازی نقاط بی‌دفاع شهری و اجرای آراء ماده 100، شهرداری منطقه 9 اقدام به تخریب و ایمن‌سازی پمپ بنزین واقع در بزرگراه آیت الله سعیدی کرد.

خبرگزاری دانا

احسان عابدی گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از طرح های فرهنگی و تولیدات هنری با محوریت جمعیت و خانواده حمایت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: اقداماتی از جمله راه اندازی قرارگاه‌های متعدد، راه حل اساسی برای رفع مشکلات پایتخت نیست.