دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایسنا

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که از 14 فروردین ماه، تمام حوزه‌های آموزشی اعم از مدارس، مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی‌ها، کلاس‌های تقویتی و آموزشگاه‌های زبان خارجی دایر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - وزیر کشور گفت: تنها سم زدایی و درمان معتادان متجاهر کافی نیست بلکه باید بعد از مرحله پاک سازی، وارد حرفه آموزی شده و توانمند شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر گفت: حدود 5 میلیون نفر مهاجر در کشور داریم و تمام این افراد علیه کرونا واکسیناسیون شده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دادستان تهران در جریان بازدید سرزده از کانون اصلاح و تربیت بر لزوم تعیین تکلیف پرونده قضایی 34 نفر از مددجویان این مرکز تأکید کرد.

خبرگزاری ایسنا

با حضور وزیر ورزش از فعالان حوزه جوانان و نخبگان خوزستان تجلیل شد.

خبرگزاری ایسنا

دادستان تهران در جریان بازدید سرزده از کانون اصلاح و تربیت بر لزوم تعیین تکلیف پرونده قضایی 34 نفر از مددجویان این مرکز تأکید کرد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با رییس مجلس شورای اسلامی گفت: جمعیت هلال احمر با تمام توان در خدمت مردم است که سرمایه های اصلی نظام هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پارلمانی رئیس جمهور تاکید کرد: کمیته امداد، سازمان بهزیستی و بخش‌های مختلف نظام خود را به حمایت از این کودکان و همچنین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر مکلف می‌دانند.

خبرگزاری دانا

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید به هر نحو ممکن بتوانیم با اتحاد همه ارکان استان تعداد کم نمایندگان خود را در مجلس جبران کنیم.

خبرگزاری دانا

مدرس دانشگاه وکارشناس مسائل سیاسی گفت: حمایت از تولید نیازمند نگاهی کامل وجامع برای برداشتن موانع است.

خبرگزاری مهر

در سند تحول دولت مردمی علاوه بر حوزه آموزش عالی، 33 ماموریت به صورت ویژه در سایر حوزه های کشور به حوزه وزارت علوم محول شده است که با همکاری سایر نهادها چالش های موجود را رفع کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مصرف مواد مخدر برای مصرف‌کننده آن، حس سرخوشی دارد و به دنبال آن هم اعتیاد و وابستگی همیشگی اما این سرخوشی مقطعی می‌تواند خشونت، انواع آسیب‌های دیگر، فقر و نابودی فرد مصرف کننده و از هم پاشیدگی خانواده را به همراه داشته باشد.

خبرگزاری دانا

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دانش می‌تواند راه میانبر ما برای پیش افتادن در سطح جهان در عرصه اقتصاد باشد، گفت: اگر ما بتوانیم مبتنی بر دانش به تولید ثروت برسیم جهشی در اقتصاد ایران به وجود خواهد آورد که می‌تواند ایران را به یک کشور پیش ور در در عرصه اقتصادی و آن هم مبتنی بر دانش تبدیل کند.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - گردشگری غذا گنجینه ای ارزشمند و یکی از مهمترین ظرفیت‌های توسعه اقتصادی، گردشگری و اشتغالزایی در استان گلستان است که به تاکید کارشناسان شکوفایی این بخش مهم نیازمند تهیه نقشه راه، برنامه‌ریزی اصولی و حمایت ویژه است.