دوشنبه 16 مهر 1403

آسیب های اجتماعی

آسیب های اجتماعی

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - سرپرست ورزش و جوانان فارس با اظهار اینکه ورزشگاه بزرگ پارس شیراز افزون بر 50 ایراد دارد، اعلام کرد: براساس دستور وزیر ورزش جوانان و پیگیری استاندار فارس این ورزشگاه که یک پروژه ملی است در هفته دولت به طور کامل به بهره برداری می رسد که کمپ فوتبال نابینایان هم جزیی از این ورزشگاه است.

وب‌گاه الف

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز اعلام کرد: سفر رئیس جمهور و هیات دولت به البرز با تخصیص بودجه ویژه به مبلغ 740 میلیارد ریال برای حوزه بانوان همراه شد که اقدامی موثر در این مسیر به شمار می رود.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز اعلام کرد: سفر رئیس جمهور و هیات دولت به البرز با تخصیص بودجه ویژه به مبلغ 740 میلیارد ریال برای حوزه بانوان همراه شد که اقدامی موثر در این مسیر به شمار می رود.

خبرگزاری دانا

علی باقری گفت: راه‌اندازی کسب و کارهای دانش‌بنیان و همچنین خرد و کلان و توجه به تعاونی‌های نوع جدید باید در اولویت باشد و این مهم باید در جلسات کارگروه اشتغال مورد پیگیری ویژه‌ای قرار بگیرد.

خبرگزاری دانا

به راستی در گوشه و کنار این شهر، خانواده‌هایی هستند که بار گناهی ناکرده را به دوش می‌کشند؛ بار گناهی که یک نفر مرتکب شده و حالا باید چند نفر تاوان آن را بدهند. خانواده‌هایی که نگاهشان آنقدر پر درد و سنگین است که وقتی چشم در چشم‌شان می‌دوزی، از بی‌رحمی دنیا بغض راه گلویت را می‌بندد.

خبرگزاری دانا

سرپرست فرمانداری کهگیلویه گفت: برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی، استقرار و فعالیت مبتنی بر دانش اورژانس اجتماعی در بخش های محروم کهگیلویه ضروری بوده و می‌تواند خدمات قابل ملاحظه ای ایفا کند.

خبرگزاری ایسنا

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان از اولویت قرار دادن موضوع صیانت و توانمندسازی در برنامه این شورا در سال جدید و تغییر ریل حرکتی در این شورا مطابق با منویات رهبری خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی گفت: زبان هنر یکی از بهترین ابزارهای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

خبرگزاری ایسنا

شروع قرن جدید امسال با حال و هوای متفاوتی نسبت به دو سال گذشته همراه بود. دو سالی که شیوع بیماری کرونا همه جهان را شوکه کرد و بخش های مختلفی از جمله اقتصاد، فرهنگ، ورزش، و آموزش را به تعطیلی کشاند و آسیب های اجتماعی زیادی را به جامعه تحمیل کرد و یکی از این آسیب ها تعطیلی مدارس و دیگر مراکز آموزشی بود. اگر چه آموزش ها در قالب جدیدی از آموزش در بستر فضای مجازی ادامه پیدا کرد اما مسائل...

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی گلستان گفت: بیش از 131 میلیارد تومان کالای قاچاق در سال 1400 در گلستان کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال 1399 حدود 79 درصد رشد داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از بهسازی روکش آسفالت بخشی از مسیر کندروی شمالی آزادراه شهید فهمیده (تهران - کرج) همزمان با ایام نوروز امسال خبر داد و گفت: بیش از یک هزار تن آسفالت در این طرح صرف شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: سال گذشته 90 درصد منابع پیش بینی شده وصول شد و 12 مرحله یارانه نقدی و 12 مرحله یارانه کمک معیشتی پرداخت شد.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با بیان اینکه 3 مرحله یارانه کمک معیشت مازاد بر تکالیف قانونی در سال 1400 به ارزش 120 هزار میلیارد ریال به اقشار آسیب پذیر پرداخت شد، گفت: در سال 1400 برخلاف سال های گذشته بیش از 90 درصد منابع پیش بینی شده وصول شد.