یک‌شنبه 15 مهر 1403

آغاز فروش فوری نیسان آبی در 3 تیپ (+ مشخصات و قیمت)

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
آغاز فروش فوری نیسان آبی در 3 تیپ (+ مشخصات و قیمت)

شرکت زامیاد از آغاز فروش فوری نیسان آبی در 3 تیپ خبر داد.

شرکت زامیاد فروش فوق العاده وانت نیسان تک سوز و وانت نیسان دوگانه سوز را آغاز کرد. به گزارش عصر ایران، فروش فوق العاده وانت نیسان تک سوز و دوگانه سوز تا زمان تکمیل ظرفیت بر روی سامانه فروش اینترنتی سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com انجام می شود. در این فروش نیسان تک سوز آپشنال SV لاستیک رادیال با قیمت 533 میلیون و 900 هزار تومان، نیسان انژکتوری آپشنال هیدرولیک با لاستیک رادیال SV به قیمت 556 میلیون تومان و نیسان انژکتوری آپشنال هیدرولیک SV با قیمت 539 میلیون و 100 هزار تومان عرضه می شود. همچنین وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال SV لاستیک رادیال به قیمت 570 میلیون و 900 هزار تومان در این طرح فروش قرار دارد. در این طرح فروش محدودیت پلاک فعال انتظامی، عدم خرید خودرو طی 48 ماه گذشته و دارابودن گواهینامه رانندگی برای متقاضیان باید رعایت شود.

مشخصات خودرو و قیمت ها

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: این 3 محصول سایپا در کنیا عرضه می شود / از نیسان آبی فرمان راست تا خودروهایی با اسامی سواحیلی تماشاخانه

لحظه سقوط یک خانه به رودخانه در آلاسکا (فیلم)

ببینید در تهران دیگر زنگ خطر جواب نمی‌دهد، ناقوس خطر به صدا درآمده! غیر متخصصین در شهرداری تهران بلای جان مردم شده‌اند (فیلم)

فیلم های دیگر
آغاز فروش فوری نیسان آبی در 3 تیپ (+ مشخصات و قیمت) 2
آغاز فروش فوری نیسان آبی در 3 تیپ (+ مشخصات و قیمت) 3
آغاز فروش فوری نیسان آبی در 3 تیپ (+ مشخصات و قیمت) 4
آغاز فروش فوری نیسان آبی در 3 تیپ (+ مشخصات و قیمت) 5