یک‌شنبه 1 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه فرارو

هواداران پرتغال بر این باورند که پس از عملکرد ضعیف کاپیتان این تیم در یورو 2024، دوران حضور او در فوتبال اروپا به پایان رسیده است.

وب‌گاه فرارو

دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی ستاره‌های تیم فوتبال پرسپولیس با باشگاه تراکتور تبریز قرارداد امضا کردند.

وب‌گاه ورزش سه

کروس در مصاحبه‌ای مفصل از عدم تمایلش به بازگشت به فوتبال گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا رهایی در نشست امضا تفاهم‌نامه با دانشگاه بلاروس گفت: محور فعالیت‌های این دانشگاه بر محور علوم و مهندسی است و در این راستا 18 دانشکده مهندسی، 22 پژوهشکده فنی و مهندسی و 4 پردیس در سطح کشور داریم که 3 پردیس در سواحل جنوبی کشور و یک پردیس در شرق کشور مستقر شده‌اند. وی با بیان اینکه تمرکز قعالیت پردیس‌ها در حوزه‌های فنی و مهندسی است ادامه داد:...

وب‌گاه فرارو

با مشخص شدن چهار تیم مرحله نیمه نهایی یورو 2024 برنامه مسابقات مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها مشخص شد.

وب‌گاه فرارو

توجه به کشتی‌گیران ایرانی در المپیک 2024 هم به حسن یزدانی است. او به‌طرز عجیبی تبدیل به بخت نخست کسب مدال طلا شده است. «عجیب» برای اینکه تا همین یک ماه قبل اصلا مشخص نبود یزدانی بتواند در پاریس کشتی بگیرد، ولی حالا نه‌تنها این ابهام از بین رفته، بلکه تبدیل به شانس اول قهرمانی در وزن 86 کیلوگرم شده است.

وب‌گاه گسترش

قیمت اتریوم برای نخستین‌بار در 50 روز اخیر به سطح کمتر از 3 هزار دلار رسیده و ارزش این ارز دیجیتال با کاهش قابل توجهی همراه شده است. در روز جمعه (15 تیر)، قیمت اتریوم برای نخستین‌بار در 50 روز گذشته به زیر 3 هزار دلار سقوط کرد. این اتفاق بخشی از یک افت نرخ گسترده‌تر در کل بازار کریپتو است که عمدتا تحت تأثیر بیت‌کوین بوده است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

استقلالی که قایدی را با رقم 1.8 میلیون دلار به اماراتی‌ها فروخته بود، برای یک سال، با رقم 1.2 میلیون دلار او را به‌طور قرضی بازگرداند! حتی همین حالا که زمان تقریبا زیادی از آن ماجرا می‌گذرد، قصه دردآور است؛ چطور می‌شود بازیکنی را برای پنج سال 1.8 میلیون دلار فروخت، ولی بعد به‌ازای 1.2 میلیون دلار، آن‌هم فقط برای یک سال، او را قرض گرفت؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مارین لوپن رهبر حزب راست افراطی «اجتماع ملی» قول داد که در صورت پیروزی در دور دوم انتخابات پارلمان فرانسه و به دست گرفتن قدرت در این کشور، به اوکراین اجازه نخواهد داد تا با استفاده از تسلیحات دوربرد فرانسوی به اهداف روسی در عمق خاک این کشور حمله کند.

وب‌گاه فرارو

سنگربان تیم ملی فوتبال انگلیس با کمک نوشته‌ای که روی قمقمه‌اش درج شده بود، پنالتی آکانجی را مهار کرد.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل خانه تعاونگران ایران درباره نقش تعاون در پیشبرد اقتصاد گفت: با تعاونی ها مردم می توانند همکاری به شیوه مشارکتی داشته باشند و منابع خود را با هم ترکیب کنند، خطرات را به اشتراک بگذارند و فرصت هایی را برای منافع متقابل ایجاد کنند.

وب‌گاه عصر ایران

از وینستون چرچیل به عنوان یکی از افرادی نام می برند که با برنامه های خود طی جنگ جهانی دوم نقش مهمی در شکست آلمان به رهبری آدولف هیتلر ایفا کرد.

وب‌گاه فرارو

تیم ملی هلند با پیروزی مقابل ترکیه حریف انگلیس در مرحله نیمه‌نهایی یورو 2024 شد.

وب‌گاه فرارو

تیم ملی انگلیس با غلبه بر سوئیس در ضربات پنالتی به نیمه نهایی یورو 2024 رسید.

خبرگزاری مهر

با پایان مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های فوتبال اروپا، چهره چهار تیم راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند که غیبت آلمان میزبان و پرتغال بیش از هر تیم دیگری احساس می شود.