شنبه 31 شهریور 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه ورزش سه

میکل مرینو، مهاجم اسپانیا، می‌گوید تصویر گل او به آلمان در یک چهارم نهایی یورو یکی از بهترین لحظات زندگی اوست.

وب‌گاه ورزش سه

تیم‌های ملی بسکتبال برزیل، اسپانیا، یونان و پورتوریکو جواز حضور در المپیک 2024 پاریس را کسب کردند.

خبرگزاری تسنیم

برخی از خودروسازان برجسته آلمان مانند فولکس واگن و بی‌ام‌و نسبت به تأثیر نامطلوب تعرفه‌های جدید اتحادیه اروپا بر رقابت‌پذیری صنعت خودروسازی این اتحادیه و همچنین فعالیت‌های خود در چین هشدار داده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اردوغان: پزشکیان اصالتاً ترک است، امیدوارم روابطمان بهبود یابد اردوغان: پزشکیان اصالتاً ترک است، امیدوارم روابطمان بهبود یابد رئیس جمهور ترکیه ابراز امیدواری کرد که با انتخاب مسعود پزشکیان روابط ایران و ترکیه در آینده بهبود یابد.

وب‌گاه عصر ایران

امسال پنجاهمین سالگرد تولد فولکس واگن گلف GTI است. به همین مناسبت، کمپانی فولکس واگن، نمایشگاهی ویژه از کمیاب ترین مدل های گلف، گلف GTI و حتی نمونه های مفهومی این خودرو در کارخانه Osnabrck آلمان برگزار کرده است.

خبرگزاری تسنیم

تیم‌های ملی بسکتبال برزیل، اسپانیا، یونان و پورتوریکو جواز حضور در المپیک 2024 پاریس را کسب کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

کانال حزب غربگرای «اتحاد ملت»، در توجیه این که چرا آمریکا و دولت‌های اروپایی (انگلیس و فرانسه و آلمان)، پیروزی آقای پزشکیان در انتخابات ایران را تبریک نگفته‌اند، نوشت: چون، شنبه تعطیلی آنهاست!

وب‌گاه مشرق نیوز

بعد از انتخاب آقای پزشکیان به ریاست جمهوری ایران تقریباً تمامی کشورها ریاست جمهوری آقای دکتر پزشکیان را تبریک گفتند غیر از آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان و چند کشور دیگر اروپایی!

وب‌گاه ورزش سه

بالاخره تکلیف طرف سخت جدول، جمعه شب مشخص شد و اسپانیا و فرانسه بعد از پشت سر گذاشتن دو بازی سخت و پر فشار و شکست حریفان، در نیمه نهایی مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.

وب‌گاه ورزش سه

دتمار هامان، ستاره سابق آلمان، اعلام کرد که از نظر او، داور به درستی برخورد توپ به دست مارک کوکوریا، مدافع اسپانیا را پنالتی اعلام نکرده است.

وب‌گاه ورزش سه

حتی دو روز پس از حذف دراماتیک آلمان از مسابقات یورو 2024 در بازی مقابل اسپانیا، کل فوتبال آلمان همچنان درباره صحنه جنجالی این مسابقه بحث می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

الیکس گارسیا، مهاجم جدید بایرلورکوزن، تایید کرد که پیشنهادی از بارسلونا به دستش رسیده بود اما این باشگاه تلاشی برای تکمیل مذاکرات نداشت.

وب‌گاه گسترش

آنطور که سخنگوی صنعت آب مطرح کرده، 48 درصد مشترکان آب در کشور، پر مصرف هستند.

وب‌گاه ورزش سه

ساندرو واگنر، دستیار یولیان ناگلزمان که رابطه خوبی با این مربی دارد، ممکن است از تیم ملی آلمان جدا شود.

وب‌گاه ورزش سه

لوئیس دلافوئنته، سرمربی اسپانیا، می‌گوید که مصدومیت پدری برای تمامی اعضای تیم اتفاق خیلی غم انگیزی بود.