یک‌شنبه 1 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه تابناک

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) می‌گوید در صحنه‌هایی همانند برخورد توپ به دست بازیکن اسپانیا در دیدار با آلمان در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024 پنالتی گرفته نمی‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

در یورو 2024 معجزه برای رسیدن به نیمه نهایی رخ نداد و چهار تیم اسم و رسم دار برای فینالیست شدن تلاش می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

برخورد توپ به دست مارک کوکوریا در یک چهارم نهایی یورو به سوژه شبکه‌های اجتماعی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی سوئیس امشب پس از از دست دادن برتری 1-0 در مقابل انگلیس، در ضربات پنالتی مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. پس از پایان بازی، مورات یاکین به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. وی درابتدا گفت: این شکست دردناک است. ما تلاش زیادی کردیم و فرصت‌های زیادی خلق کردیم. برای بازیکنان و کشورمان ناراحتم. انگلیس فرصت‌های زیادی نداشت و ما چندین فرصت خوب ایجاد...

وب‌گاه ورزش سه

در حالی که اینتر همچنان برای جذب ماریو هرموسو مدافع مرکزی سابق اتلتیکو مادرید، تمایل دارد، طبق گزارش‌های ایتالیا، نمایندگان این باشگاه در طول مسابقات یورو 2024 آلمان، مشغول بررسی دو گزینه جانشین دیگر بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همکاری‌های نظامی آلمان و نیجر تا پایان شهریور به پایان می‌رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

برلین به حضور نظامی خود در نیجر پایان خواهد داد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی اسپانیا در آستانه دیدار نیمه‌نهایی یورو 2024 مقابل فرانسه، روزهای نگران‌کننده‌ای را پیش رو دارد.

وب‌گاه عصر ایران

سوگند وفاداری اس‌اس به شرح زیر بود: «من به آدولف هیتلر، به عنوان پیشوا و صدراعظم رایش آلمان، سوگند وفاداری و شجاعت می‌خورم. من در مقابل شما و رهبرانی که برای من تعیین کردید، تا پای جان سوگند وفاداری مطلق می‌خورم. پس خدایا کمکم کن».

وب‌گاه ورزش سه

دیدار حساس نواک جوکوویچ نفر اول تنیس جهان مقابل الکسی پاپیرین، به خاطر شادی هواداران حاضر در ویمبلدون از پیروزی دراماتیک انگلیس در ضربات پنالتی مقابل سوئیس، برای لحظاتی متوقف شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آدیداس نام کفش 11pro را به احترام هافبک بزرگ آلمانی، تغییر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه جدید انگلیس بر ضرورت گفت‌وگو درباره جنگ اوکراین و غزه در نشست ناتو در واشنگتن تأکید کرد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه جدید انگلیس تاکید کرد که به دنبال موضعی متعادل در قبال اسرائیل و غزه هستیم.

وب‌گاه ورزش سه

گرانیت ژاکا، کاپیتان سوئیس، معتقد است که آن‌ها شایسته حذف از یورو با شکست مقابل انگلیس نبودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه جدید انگلیس گفت: ما به‌دنبال موضع متعادل در قبال اسرائیل و غزه هستیم و از دیپلماسی برای دستیابی به آتش بس استفاده خواهیم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رای‌دهندگان بریتانیایی این هفته به حزب کارگر یک پیروزی قاطع در انتخابات هدیه دادند؛ اما نه به آن اندازه‌ای که انتظار داشتند. کر استارمر، نخست‌وزیر بریتانیا روز جمعه با اکثریت قاطع پارلمان بریتانیا به قدرت رسید؛ اما از نظر تعداد کل آرا، حزب او تنها یک‌سوم آرا را به دست آورد که کمتر از آن چیزی است که در سال2017 با شکست مقابل محافظه‌کاران به‌دست آورد. به نوشته روزنامه نیویورک‌تایمز، حزب...