یک‌شنبه 1 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماه گذشته، «سوفی لارنس روی»، وکیل محافظه‌کار پاریسی که ریشه در بورگوندی دارد، تصمیم گرفت از خط شکاف سیاسی که معرف فرانسه پساجنگ بود، عبور کند و خود را وقف یک جنبش سیاسی ملی‌گرا و راست افراطی کند که به نظر می‌رسد برای تسلط بر انتخابات پارلمانی روز یکشنبه آماده می‌شود. او درحالی‌که سوسیسی را در کافه‌ای در «شابلی» - شهر شمالی بورگوندی - می‌خورد، گفت: «فهمیدم که اگر خدمات خود را به جنبش...

وب‌گاه ورزش سه

مورات یاکین، سرمربی تیم ملی سوئیس، می‌گوید تیمش با سربلندی مسابقات یورو 2024 را ترک می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استونی خبر داد که سامانه‌های دفاع هوایی میسترال فرانسوی و موشک‌های آن را به اوکراین تحویل داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز در بازار ارز تهران قیمت ها نسبت به دو روز گذشته شیب نزولی را در پیش گرفتند و قیمت لیر ترکیه هم با افت 50 تومانی، به 1840 تومان رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع روسیه امروز از سرنگون کردن یک فروند پهپاد اوکراینی بر فراز منطقه بلگورود خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، تماشاگر ویژه بازی ترکیه و هلند شد.

وب‌گاه گسترش

شاخص قیمت جهانی مسکن در حال حاضر در مسیر صعود قرار دارد، اما فاصله آن با "میانگین 20 ساله رشد" کمتر از 2 واحد درصد است. بر اساس رتبه‌بندی صورت گرفته توسط نایت‌فرانک، 56 کشور بر اساس سطح تورم مسکن با این شاخص مرتب شده‌اند و ترکیه به عنوان بازار ملک داغترین کشور در صدر فهرست قرار دارد. این موضوع به سه دلیل زیر قابل توجیه است.

وب‌گاه فرارو

خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس بعد از نخستین روز کاری در این باشگاه خطاب به هواداران گفت: ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا شما از تیمتان راضی باشید. همه ما کنار هم کار می‌کنیم تا نمایش خوبی داشته باشیم و جام‌ها را به دست آوریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت اتریوم برای نخستین‌بار در 50 روز اخیر به سطح کمتر از 3 هزار دلار رسیده و ارزش این ارز دیجیتال با کاهش قابل توجهی همراه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قیمت اتریوم برای نخستین‌بار در 50 روز اخیر به سطح کمتر از 3 هزار دلار رسیده است.

وب‌گاه ورزش سه

سردبیر بیلد در یادداشتی در این روزنامه می‌گوید آلمان‌ها باید ناراحتی برای باخت دیشب را تمام کنند چون جام‌های بزرگ بعد از شکستهای تلخ به دست می‌آید.

وب‌گاه ورزش سه

پلیس آلمان راه‌پیمایی هواداران ترکیه به سمت المپیااشتادیون را در آستانه بازی با هلند متوقف کرده و چند هوادار را دستگیر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

پدری، هافبک بارسلونا، پس از مصدومیت در بازی مقابل آلمان از دور مسابقات یورو 2024 کنار رفت، اما باشگاه بارسلونا قرار است غرامت قابل توجهی از یوفا دریافت کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فدراسیون فوتبال اسپانیا رسما اعلام کرد پدری ادامه یورو 2024 را از دست داده و یک ماه دور از میادین خواهد بود.

وب‌گاه ورزش سه

فدراسیون فوتبال اسپانیا رسما اعلام کرد پدری ادامه یورو 2024 را از دست داده و یک ماه دور از میادین خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شب گذشته در دیدار آلمان و اسپانیا در چارچوب یک چهارم نهایی یورو 2024، پدری با برخورد به تونی کروس در همان دقایق ابتدایی مصدوم شد و به بیرون رفت. موندو دپورتیوو اعلام کرد که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو، پدری به مدت یک ماه به دور از میادین است. ستاره اسپانیا جام را از دست داد و برای فصل آینده در حضور در بارسلونا آماده خواهد بود. انتهای پیام /