یک‌شنبه 1 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کل ناتو در تلاش برای متقاعد کردن کشورهای عضو این ائتلاف نظامی به تعهدات چند ساله برای کمک نظامی به اوکراین شکست خورده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

میدل ایست مانیتور در مطلبی به بررسی آینده سیاست هسته ای ایران در دولت چهاردهم پرداخت و نوشت: «در حالی که ایران در آستانه انتخاب رئیس جمهور جدید قرار دارد، آینده سیاست هسته ای این کشور در وضعیت نامعلومی قرار دارد.» بر اساس این گزارش، فروپاشی برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) به دنبال خروج ناگهانی ایالات متحده در سال 2018، تاثیر عمیقی بر چشم انداز سیاسی ایران گذاشته است. این توافق که برای...

وب‌گاه ورزش سه

آنتونیو رودیگر، مدافع تیم ملی آلمان، در مصاحبه‌ای درباره بازی مقابل اسپانیا صحبت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

جانلوکا اسکاماکا، مهاجم ایتالیا، از حذف ایتالیا با شکست مقابل سوئیس از یورو 2024 ناراحت است و می‌گوید آن‌ها قوی‌تر برمی‌گردند.

وب‌گاه ورزش سه

تونی کروس، ستاره باتجربه آلمان، پیش از رویارویی با اسپانیا در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2024، لامینه یامال، پدیده جوان این تیم، را ستایش کرد.

وب‌گاه ورزش سه

پدری، ستاره خط میانی بارسا و اسپانیا، در مصاحبه با موندو دپورتیو گفت در پست جدیدی که در تیم ملی اسپانیا به او واگذار شده خطرناک‌تر است.

وب‌گاه عصر ایران

تا پایان مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2024، شاهد 100 گل، 4 هت‌تریک و درخشش آلمان و اسپانیا بودیم. در مرحله یک‌چهارم نهایی، جدال حساس اسپانیا و آلمان و پرتغال و فرانسه در انتظار فوتبال‌دوستان است.

وب‌گاه ورزش سه

جمال موسیالا در مصاحبه‌ای با اسکای به ستایش از تونی کروس پرداخت و او را ستاره اصلی آلمان دانست.

وب‌گاه عصر ایران

ویسنته دل‌بوسکه، سرمربی افسانه‌ای اسپانیا، پیش‌بینی می‌کند که لاروخا در یک‌چهارم نهایی یورو 2024 مقابل آلمان میزبان به پیروزی خواهد رسید و راهی نیمه‌نهایی خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«دهه 90» یکی از پرتکرارترین کلیدواژه‌هایی بود که در تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و خصوصا مناظرات به آن اشاره شد؛ دهه‌ای که گروهی آن را «فرصت از دست رفته» و گروه دیگر آن را «دورانی سخت با دستاوردهای خوب» می‌دانند. اگر تنها یک شاخص از تورم را در این دهه بررسی کنیم، به چه قضاوتی از این دهه می‌رسیم؟

وب‌گاه عصر ایران

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اقدام نیروهای امنیتی آلمان در ضرب و شتم یک هوادار در جریان بازی پرتغال و اسلوونی در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو 2024 را به شدت محکوم کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پورکاظمی دبیر علمی ششمین کنگره بین‌المللی و هجدهمین کنگره ملی ژنتیک ایران این رویداد را به یک جشنواره توصیف کرد و گفت از آنجایی که این کنگره دارای مجموعه برنامه‌های از سطح دانش آموزی و تبیین مفاهیم ژنتیک تا بالاترین سطح برای متخصصان این حوزه ندارم دیده آمد. از این رو این کنگره در قالب جشنواره برگزار می‌شود. وی با اشاره به بهش‌های مختلف این...

وب‌گاه فرارو

یوفا اقدام نیرو‌های امنیتی آلمان در ضرب وشتم یک هوادار فوتبال در جریان بازی یورو 2024 را محکوم کرد.

وب‌گاه ورزش سه

لامینه یامال، در کمپ تیم ملی اسپانیا، به صراحت خواهان پیوستن نیکو ویلیامز به بارسلونا شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یوفا اقدام نیروهای امنیتی آلمان در ضرب وشتم یک هوادار فوتبال در جریان بازی یورو 2024 را محکوم کرد.

خبرگزاری تسنیم

یوفا اقدام نیروهای امنیتی آلمان در ضرب وشتم یک هوادار فوتبال در جریان بازی یورو 2024 را محکوم کرد.