یک‌شنبه 1 مهر 1403

آلمان

آلمان

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور گرجستان به بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورش به دلیل حضور مطلوب در یورو 2024 نشان افتخار اعطا کرد.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ هشتمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی روز سه‌شنبه در دانشگاه تهران برگزار شد. این کنفرانس با پیام آیت‌الله نوری همدانی و سخنرانی‌های شخصیت‌های برجسته‌ای چون آیت‌الله محمدی عراقی، آیت‌الله محسن اراکی، محمد مقیمی، عسکر جلالیان، محسن پاک آیین، حمید نوری، کاظم دارابی و امین انصاری همراه بود. آیت‌الله محمدی عراقی، رئیس...

خبرگزاری مهر

کاپیتان تیم ملی آلمان از آمادگی تیمش برای رویارویی حساس با اسپانیا در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو 2024 سخن گفت و به تحسین «لامین یامال» پرداخت.

خبرگزاری مهر

کارشناس والیبال با تاکید بر این که باید با کسانی که سرمربی برزیلی را به تیم ملی تحمیل کردند برخورد شود گفت: والیبال ایران برای دگرگونی نیاز به تزریق خون تازه دارد.

وب‌گاه فرارو

هشت تیم باقیمانده در هفدهمین دوره جام ملت‌های اروپا در ادامه مسیر قهرمانی با هم رقابت می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

8 تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های یورو 2024 مشخص شدند. این مرحله در تاریخ 15 و 16 تیر برگزار خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعالیت کارخانه‌های جهانی در ماه ژوئن عملکرد متفاوتی داشته است زیرا رکود در اروپا گسترده بود اما کارخانه‌های آسیایی شتاب خوبی داشتند و به سیاست‌گذاران امیدواری می‌داد که منطقه بتواند با آسیب ناشی از تقاضای کمتر چین مقابله کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

انتخابات قرار است کشور ما را به کدام سمت رهنمون شود؟ ادامه پیشرفت‌های درخشانی که در دوران شهید رئیسی عزیز ریل‌گذاری شده‌، یا بازگشت به قهقرای گذشته؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از 6 ماه عملیات ضدصهیونیستی ارتش یمن در دریای سرخ و فراتر از آن، تلاش‌های آمریکا، انگلیس و اروپا برای مقابله با آن ناکام بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور فرانسه طی یک تماس تلفنی با نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره شرایط منطقه صحبت کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فعالیت کارخانه‌ها در ماه ژوئن با سرعتی سریع‌تر از ماه می در ویتنام و تایوان افزایش یافت. فعالیت کارخانه‌های ژاپن در ماه ژوئن گسترش یافت، اما با سرعت کمتری نسبت به ماه می، زیرا شرکت‌ها با افزایش هزینه‌ها به دلیل ضعیف بودن ین دست به گریبان بودند.

وب‌گاه ورزش سه

کریستیانو رونالدو پس از دیدار تیم ملی پرتغال و اسلوونی آرزوی یک کودک سوری را برآورده کرد.

وب‌گاه ورزش سه

گاهی اوقات فرانسه کسالت‌آور می‌شود. وقتی از دشان به خاطر این سبک بازی انتقاد می‌شود، می‌گوید: «ما می‌بریم، این مهم‌ترین چیز است. هر وقت نبردیم درباره‌اش حرف می‌زنیم.»

وب‌گاه گسترش

قیمت بیت‌کوین از 28 ژوئن تا 1 جولای (8 تا 11 تیر) 4.5% افزایش یافت و برای اولین بار در یک هفته مقاومت 63,000 دلاری را شکست.

وب‌گاه ورزش سه

دیتمار هامان، اسطوره فوتبال آلمان، به شدت از عملکرد هری کین در تیم ملی انگلیس انتقاد کرد.