یک‌شنبه 1 مهر 1403

آلمان

آلمان

وب‌گاه گسترش

جدایی بیرانوند از پرسپولیس قطعی شد و این دروازه‌بان احتمالا امروز با تراکتور امضا می‌کند. بالاخره قصه بیرانوند و پرسپولیس به سر رسید و دروازه‌بان ملی پوش سرخ‌ها پس از فسخ قراردادهای پیاپی با باشگاه پرسپولیس برای دریافت مبالغ بیشتر از این تیم جدا خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی گفت که ایران خواستار جنگ گسترده و فراگیر در منطقه نیست، اما در صورت حمله به لبنان، با تمامی توان از حزب‌الله دفاع خواهد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

ووپرتال واقع در دوسلدورف آلمان میزبان یک قطار معلق است که شوروشوق بالایی را حتی برای باتجربه‌ترین کاربران راه‌آهن‌های جهان به ارمغان می‌آورد.

وب‌گاه ورزش سه

ینس لمان، دروازه بان سابق تیم ملی آلمان، که در فینال یورو 2008 از اسپانیا شکست خورد، از الفاظی عجیب در مورد لاروخا استفاده کرد.

وب‌گاه فرارو

سردار آزمون مهاجم ملی پوش فوتبال ایران بعد از گذراندن دوره استراحت در گنبد، به تهران برگشت.

وب‌گاه ورزش سه

دتمار هامان، ستاره سابق فوتبال آلمان، به شدت از گریه رونالدو در دیدار برابر اسلوونی انتقاد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

قیمت بلیت بازی‌های یورو 2024 و خصوصا دیدار آلمان و اسپانیا به شکل عجیبی افزایش پیدا کرده است.

وب‌گاه فرارو

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر هیچ قراردادی با باشگاه رم ایتالیا ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در ادامه رقابت‌های یورو 2024، تیم‌های ملی فرانسه و پرتغال نیز با برتری مقابل رقبای خود به جمع هشت تیم برتر مسابقات راه یافتند.

وب‌گاه الف

دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) بازدید کرد.

خبرگزاری مهر

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر هیچ قراردادی با باشگاه رم ایتالیا ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داده‌های منتشرشده نشان داد تورم آلمان در ماه ژوئن کاهش یافته است.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی پرتغال با صعود به مرحله یک چهارم نهایی با سخت‌ترین قرعه ممکن روبرو شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«دیمیتری مدودف»، معاون رئیس شورای امنیت ملی و رئیس جمهور سابق روسیه در یک سخنرانی در دوازدهمین مجمع حقوقی بین‌المللی در شهر سن پترزبورگ بیان کرد: «این که آمریکا فکر می‌کند جنگ سرد را پیروز شده یک خطای بسیار جدی است. آمریکا پیروز جنگ سرد نبود.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

، دیدار جانشین سرویس اطلاعاتی آلمان با شیخ نعیم قاسم همچنین در راستای تکمیل سوال وزیر خارجه این کشور درباره وضعیت مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی بود، مبنی بر اینکه برای جلوگیری از گسترش جنگ چه کاری می‌توان انجام داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آلمان در ادعایی روسیه را به انجام «حملات ترکیبی» علیه کشورهای بالتیک در امتداد مرز شرقی خود متهم کرد.