سه‌شنبه 10 مهر 1403

آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت سرمایه‌گذاران اقتصادی در کشور

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت سرمایه‌گذاران اقتصادی در کشور

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شعار سال، گفت: اقتصاد در سایه امنیت برقرار می شود و ما اعلام کرده ایم هر شخص یا سازمانی که سرمایه گذاری می‌کند امنیت را برای آن سرمایه گذار تامین می‌کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حسین اشتری امروز در جلسه معارفه فرمانده انتظامی استان زنجان با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س)، اظهار داشت: در آستانه 14 خرداد ماه سالروز ارتحال امام خمینی (ره) هستیم، یاد و خاطره بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران؛ امام راحل را گرامی میداریم و سالگرد آغاز ولایت مقام رهبری را تبریک می‌گوییم.

وی افزود: 33 سال قبل ما مردم ایران و مسلمانان جهان داغ بسیار بزرگی دیدیم و داغ بسیار سختی بود، گفت: با انتخاب حضرت آقا نگرانی‌ها کلا برطرف شد و با شروع رهبری حضرت آقا یک آرامشی در کشور و در بین مسلمانان جهان و شیعیان ایجاد شد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه استان زنجان با مراسمات عزاداری امام حسین (ع) به جهان معرفی شده است، گفت: حسینیه زنجان به عبارتی حسینیه ایران اسلامی ما است، مردمی که با شور و شعور حسینی عزاداری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ما هرچه داریم از برکات عزاداری‌هاست، عنوان کرد: مشکلات در کشور زیاد است، تهدیدات بسیاری از پیروزی انقلاب تا حال حاضر پیش‌پای ما قرار داده شده اما خوشبختانه خنثی شده‌اند. هرچه ما فکر می‌کنیم اگر عنایت خداوند و عنایت امام حسین (ع) نبود ما نمی‌توانستیم پیروز شویم.

وی بیان کرد: زنده نگه‌داشتن مکتب عاشورایی رمز پیروزی در مقابل دشمنان است.

اشتری با بیان اینکه در زمان دفاع مقدس با تجهیزات و امکاناتی که دشمن بعثی داشت و حمایت‌هایی که سایر کشور‌ها از کشور عراق انجام می‌دادند، پیروزی کشور ما دور از انتظار بود، ادامه داد: ما با اینکه تجهیزات نداشتیم اما خدا‌باوری، اخلاص، محبت به اهل بیت، توسل به ائمه ما را پیروز کرد و امروز نیز برای مقابله با تهدیدات دشمن، برای در امان بودن از آسیب‌های اجتماعی، تهاجم فرهنگی هیچ راهی به غیر از توکل و توسل به ائمه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه خدمت به این مردم افتخاری است، افزود: نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، بسیج، سرویس‌های امنیتی، دستگاه قضایی برای استقرار امنیت و ارتقاء امنیت تلاش می کنند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شهدای ناجا، ابراز کرد: پلیس شبانه روز در تلاش است تا امنیت در کشور برقرار شود و شهدای ناجا موید این مسئله هستند.

وی با اشاره به شعار سال، تاکید کرد: اقتصاد در سایه امنیت برقرار می شود و ما اعلام کرده ایم هر شخص یا سازمانی که سرمایه گذاری می‌کند امنیت را برای آن سرمایه گذار تامین می‌کنیم.

سردار اشتری با بیان اینکه در سایه امنیت رشد و پیشرفت شکل می‌گیرد، عنوان کرد: به تعبیر رهبری نیروی انتظامی از ستون‌های اصلی امنیت است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح با اقتدار و توانمندی جنگ سخت را خنثی کردند، عنوان کرد: باید مراقب دشمنی دشمنان در حوزه‌های امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و... باشیم.

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه سنگرهای ما باید نسبت به دشمن تهاجمی باشد، تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح جزو محبوب‌ترین دستگاه‌ها در کشور هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در کنار مردم هستند و نهایت همکاری و همراهی را با مردم دارند، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح مقتدرانه در کنار مردم هستند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشته اند.

سردار اشتری با بیان اینکه پلیس مسیر شهدا را با قدرت ادامه می‌دهد، تاکید کرد: در ادامه دادن راه شهدا عقب‌نشینی نخواهیم کرد و این مسیر را شتابان پیش خواهیم رفت.

وی با اشاره به خدمات ارزنده سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی سابق استان زنجان، افزود: استان زنجان در شاخص های بسیاری پیشرفت داشته است و در برخی از شاخص‌ها رتبه های بالا را کسب کرده است.

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه جرایم هرسال پیچیده‌تر می شود، عنوان کرد: پلیس هم باید هر روز قوی‌تر شود و این رویکرد هم وجود دارد.

انتهای پیام /