جمعه 28 اردیبهشت 1403

آمادگی 40 هزار نیروی انسانی برای خدمت‌رسانی در روزهای برفی

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
آمادگی 40 هزار نیروی انسانی برای خدمت‌رسانی در روزهای برفی

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از پیش‌بینی 40 هزار نیروی انسانی برای خدمت‌رسانی در روزهای برفی پایتخت خبر داد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از پیش‌بینی 40 هزار نیروی انسانی برای خدمت‌رسانی در روزهای برفی پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در طرح زمستانه مشترک پلیس راهور و شهرداری تهران در پارک پردیسان گفت: اگر قرار باشد برف و باران ببارد هر کس وظیفه‌ای دارد و آن بخش که مربوط به وظایف ما به‌عنوان مسئولان خدمات‌دهی به مردم است، مشخص است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران خاطرنشان کرد: این جلسه، ارائه پیام آماده بودن است. در شهری که 13 میلیون نفر جمعیت ثابت و متغیر وجود دارد و معابر مملو از خودرو است و تهران به مثابه جنگلی از آهن است، خدمات‌دهی کمی سخت است.

وی اظهار کرد: دوستان عزیز در حوزه شهرداری تهران مهیای خدمت به مردم هستند و حوزه‌های مختلف شهرداری آماده خدمت‌رسانی در کنار سایر نیروهایی که ما را یاری می‌کنند، هستند.

نظری اذعان کرد: پنج سایت اصلی پشتیبان تدارک دیده شده و مناطق 22 گانه را پشتیبانی می‌کنند و به‌دلیل شبکه‌ای بودن خدمات در نواحی 124 گانه شهرداری تهران، سایت‌های فرعی مستقرند و در حدود 144 سایت فرعی در شهر تهران تدارک دیده شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اشاره به استقرار مخازن شن و نمک و کیسه‌های شن اظهار کرد: در کنار 13 هزار نیروی خدمات شهری و پنج هزار پلیس راهور در کنار سایر ارگان‌ها، مجموعاً 40 هزار نیرو در خدمت مردم در روزهای برفی خواهند بود.

وی بیان کرد: در بوستان‌ها نیز باید آمادگی داشته باشیم و در همین راستا 16 هزار نیروی کارگری با تجهیزات خاص خود ارائه خدمت می‌کنند.

نظری با اشاره به وجود همدلی میان نهادهای خدمتگزار گفت: از مردم عزیز شهر تهران تقاضا داریم که در روزهای برفی با ملاحظات بیشتری در سطح شهر حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به خسارت به اموال عمومی و آشفتگی در شهر در جریان اغتشاشات اظهار کرد: نرده ها شبانه جوش داده می‌شد و خسارت‌ها در اسرع وقت جایگزین می‌شد تا مردم با صحنه خوبی از شهر مواجه شوند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ عنوان کرد: این سختی را به جان می‌خریم و از خداوند می‌خواهیم بحران خشکسالی و بی‌آبی عبور کنیم.