پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فضاپیمای اوریون، امروز، یکشنبه 20 آذر (11 دسامبر)، پس از گذشت 26 روز به مأموریت آرتمیس یک خاتمه می‌دهد و به زمین بازمی‌گردد.

خبرگزاری مهر

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به آخرین مهلت ثبت نام در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 گفت: تاکنون 106 هزار نفر در آزمون ثبت نام کرده اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دوره پیش شتابدهی چالش توسعه فناوری، محصولات و خدمات شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی برگزار شد.

خبرگزاری مهر

نتایج نهایی سی و هشتمین آزمون دانشنامه تخصصی دندانپزشکی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد.

خبرگزاری مهر

ویژه‌برنامه سال بین‌المللی علوم پایه در دانشگاه تهران در قالب سمینار «علوم پایه: اهمیت، نقش، چالش‌ها و فرصت‌ها» همزمان با پنجمین روز هفته پژوهش و فناوری برگزار می شود.

خبرگزاری مهر

ضرورت ایجاد رشته مهندسی فناوری مکانیک بالگرد در جلسه گروه تخصصی برنامه ریزی درسی صنعت دانشگاه جامع علمی کاربردی بررسی شد.

خبرگزاری مهر

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: با هیات رئیسه جلسه داشته‌ایم تا در قالب هسته‌های نوآور و تیم‌های فناور تلاش کنیم پایان‌نامه‌ها به سمت تجاری‌سازی هدایت پیدا کنند.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه معلمان و دانش آموزانی که دغدغه پیشرفت کشور را دارند؛ ارزشمند هستند، گفت: توجه بیشتر به استعدادهای علمی کشور ضرورت دارد.

خبرگزاری مهر

حوزه های جدید برای برگزاری دهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا - سامفای دانشگاهی) سال 1401 در نظر گرفته شد و داوطلبان تا 25 آذر فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جهاددانشگاهی هم‌زمان با آغاز هفته پژوهش و برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فن بازار کشور با اشاره به اهمیت تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهشی گفت: جهاد دانشگاهی از جمله نهادهایی است که زنجیره کامل پژوهش تا تولید فناوری را به سرانجام رسانده و برای ورود به بازارهای بین‌المللی برنامه‌ریزی کرده است.

خبرگزاری مهر

معاون مرکز جذب وزارت علوم از آغاز فراخوان جذب اعضای هیأت علمی از 26 آذرماه 1401 خبرداد.