پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار با ارائه 30 طرح پژوهشی و فناورانه حضور دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از تامین فضای فیزیکی به متراژ حدود 22 هزار مترمربع به منظور عضویت و استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان جدید در پارک علم و فناوری این دانشگاه خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: به زودی مردم طعم شیرین پیشرفت‌های علمی را در زندگی خود می‌چشند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان موفق به تولید ماده‌ای جدید با الهام از سیستم‌های زنده شده‌اند که رفتار الکتریکی آن بر اساس شرایط قبلی تغییر می‌کند و در واقع صاحب حافظه انطباقی می شوند.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به فراخوان های جذب هیات علمی علوم پزشکی از امکان رصد لحظه ای وضعیت جذب در دانشگاهها برای داوطلبان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جوایز برندگان نوبل 2022، در سالگرد مرگ آلفرد نوبل، در سالن کنسرت استکهلم سوئد اهدا شد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مجموعه تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی باید با گفتمان اجتماعی، جذب حداکثری داشته باشند و همه سلایق را در نظر بگیرند.

خبرگزاری مهر

نشست صمیمانه دکتر طهرانچی با اعضای تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز دانشجو برگزار شد.

خبرگزاری مهر

اصفهان - مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: فعل و انفعالات شیمیایی سبب انفجار و آتش سوزی در آزمایشگاه دانشکده شیمی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در نامه‌ای به آتش‌سوزی دفتر این نهاد واکنش نشان داد. متن این نامه به شرح ذیل است: جناب آقای مهندس شریفی ریاست حر‌است دانشگاه صنعتی شریف فاجعه هولناکی که دیشب رخ داد لکه ننگ دیگری بر دامان دانشگاه شریف نشاند، بدیهی است که مسئولیت اصلی این حادثه ناگوار متوجه حراست دانشگاه و شخص شماست. کمترین گام برای جبران اتفاق مذکور...

خبرگزاری مهر

اصفهان - روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان از وقوع آتش سوزی در آزمایشگاه دانشکده شیمی این دانشگاه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد حسینی در جمع دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب درخصوص اهمیت دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: حضرت آقا دانشجویان این دانشگاه‌ها را افسران سپاه پیشرفت کشور توصیف کرده‌اند و این بسیار ارزشمند است. مهمترین ثروت و دارایی یک کشور، نیروی انسانی با استعداد آن است و با توجه به نیروی...

خبرگزاری مهر

قم - مدیر حوزه های علمیه بر لزوم برنامه ریزی جهت مدیریت منابع آب زیرزمینی توسط جهاد کشاورزی تاکید کرد.