پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شورای عالی انقلاب فرهنگی از نگاه رهبر معظم انقلاب از چنان جایگاه رفیعی در حوزه فرهنگ برخوردار است که باید به آن به منزله «قرارگاه فرهنگی کشور» نگریسته شده و اعضای آن نیز باید چنین باوری داشته باشند.

خبرگزاری مهر

رئیس انجمن ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی وزارت بهداشت از تشکیل انجمن ورزش های زورخانه ای و پهلوانی در دانشگاه های علوم پزشکی و برگزاری مسابقات درون دانشگاهی و منطقه ای خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - سرپرست دانشگاه کردستان گفت: حسن بیورانی عضو هیات علمی گروه مهندسی برق - قدرت و کنترل این دانشگاه به عنوان عضو برجسته موسسه مهندسان برق و الکترونیک (IEEE Fellow) برگزیده شد.

خبرگزاری مهر

یافته های مرکز پژوهش های مجلس در بررسی کیفیت آموزش فنی و حرفه ای در ایران نشان می دهد این حوزه با اهداف تعیین شده در قانون برنامه ششم توسعه کشور برای بخش دانش آموزی و دانشجویی فاصله دارد.

خبرگزاری مهر

بر اساس اعلام اداره کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان، آزمون زبان انگلیسی MSRT روز 25 آذر سال 1401 برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تهران - ایرنا - مدیر کل دفتر پشتیبانی فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: همزمان با برگزاری بیست و سومین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن‌بازار به تفاهم‌نامه‌های منعقد شده در نمایشگاه، تا سقف 500میلیون تومان یارانه تجاری‌سازی محصولات فناورانه پرداخت می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشجوی دانشگاه تهران موفق به طراحی و ساخت نمونه آزمایشگاهی سامانه‌ای شد که با بهره‌گیری از داده‌های آب‌شناسی و ژئوشیمیایی و استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند زمان و مکان وقوع زمین‌لرزه را تخمین بزند.