پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

رئیس ستاد ملی پژوهش و فناوری گفت: امسال تلاش کردیم دانش‌آموزان و والدینشان بازدیدی از دانشگاه‌ها داشته باشند و در برخی استان‌ها استقبال خوبی از این طرح شد.

خبرگزاری مهر

در پی به آتش کشیده شدن دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، بسیج کارکنان این دانشگاه با صدور بیانیه‌ای این اقدام را سواستفاده سیاسی دانسته و آن را محکوم کرد.

خبرگزاری مهر

سی و هفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان با شیوه‌ای جدید در سال تحصیلی 1401-1402 در سطح دانشگاه‌های تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بنیاد ملی نخبگان با هدف پشتیبانی از دانش آموختگان و دانشجویان برتر دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی و به منظور آشناسازی اجتماع نخبگانی علمی با نیاز‌ها و مسائل کشور و ترغیب آنان به کار گروهی برای حل این مسائل تسهیلات» توسعه هسته‌های مسئله محور پژوهشی / فناورانه طرح شهید احمدی روشن «را اجرا می‌کند. مزایا تجربه فعالیت بین‌رشته‌ای در...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، «یازدهمین دوره جشنواره ملی تولید محتوای الکترونیکی رشد» با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود. این جشنواره به منظور شناسایی تولیدکنندگان محتوای الکترونیکی، حمایت از آن‌ها و تأمین بخشی از محتوا‌های مناسب به منظور انتشار بر بستر رمزینه‌های پاسخ سریع (تعبیه شده در کتاب‌های درسی) و دیگر درگاه‌های محتوایی سازمان...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون استاندار تهران از «غیر حضوری» شدن مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه برای دوشنبه و سه شنبه 21 و 22 آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه، پردیس، دماوند و شهر رودهن خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حوزه‌های جدید برگزاری دهمین آزمون سنجش استاندارد مهارت‌های زبان فارسی (سامفا - سامفای دانشگاهی) اعلام شد.