پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - مراسم روز دانشجو در شیراز در یکی از روزهای سرد پاییزی در حالی برگزار شد که حضور پرشور و پرتکاپوی دانشجویان گرمابخش این محفل بود؛ محفلی که دانشجویان در آن از مطالبات و دغدغه‌هایشان گفتند و در حضور استاندار فارس و دیگر مسئولان استانی انتظارات و خواسته‌های جامعه را بیان کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز دانشجو آورده است: کسانی که به اسم مطالبه، فضای عمومی جامعه را برهم می‌زنند، باید بدانند نه تنها مشکلات کشور را حل نمی‌کنند، بلکه باید جبران‌کننده آشوب‌های پیش آمده هم باشند. متن این بیانیه به شرح زیر است: ((وَ لَن یَجعَلَ اللهُ للکافرینَ عَلَی المُؤمِنینَ سَبیلاً))...

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - همزمان با 16 آذر روز دانشجو، نشست پرسش و پاسخ با حضور رئیس فراکسیون پیشرفت شرق و مکران مجلس شورای اسلامی در تالار ولایت دانشگاه بیرجند برگزار و به سوالات، مطالبات و دغدغه‌های دانشجویان در فضای صمیمی و صریح پاسخ داده شد.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دوره جزیره‌ای عمل کردن به پایان رسیده است و اگر کسی با این فضا ادامه دهد چه در حاکمیت و چه در دانشگاه راه به جایی نمی‌برد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای دارای ساحتی بالاتر از علم، یعنی «فناوری» است و از این منظر دانشگاهی سرآمد در کشور است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تفاهمنامه پرداخت 500 میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به یکهزار شرکت دانش‌بنیان با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهور، رییس کل بانک مرکزی و وزیر امور اقتصاد و دارایی منعقد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نام نویسی در دهمین دوره آزمون سامفا از روز یکشنبه 12 آذر آغاز شده است، تا شب سه شنبه 22 آذر ماه ادامه دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سامانه "همیاری دانشگاهیان در فرهنگ (هدف) " همزمان با روز دانشجو در مراسمی با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در شرایطی که بیش از دو ماه از اغتشاشات گذشته و دانشگاه‌های کشور فضای ملتهبی را تجربه کرده‌اند، صبح امروز دانشجویان دانشگاه تهران میزبان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور بودند. دانشجویان طیف‌های مختلف، مهمترین دغدغه‌های خود را بیان کرده و رئیس‌جمهور نیز به تبیین مسائل مختلف پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرضیه کوثری؛ مراسم گرامیداشت روز دانشجو امروز با حضور رئیس جمهور در دانشگاه تهران برگزار شد که با حاشیه‌هایی همراه بود. «رئیس مستضعفین، حمایتت می‌کنیم» شعاری است که به هنگام پشت تریبون رفتن رئیس جمهور چند باری از دانشجویان دانشگاه تهران شنیده می شود. جمعیتی بیش از ظرفیت 200 نفری سالن، در آنجا حضور دارند. عده‌ای در کناره‌ها و پشت سالن به دلیل کمبود جا ایستاده...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که با حضور شهردار تهران برگزار شد به بیان مطالبات، دغدغه‌ها و دیدگاه‌های خود در مورد مسائل مختلف کشور پرداختند. فاطمه سادات مرتضوی، عضو انجمن اسلامی عضو دفتر تحکیم وحدت در این مراسم گفت: سلام بر شهدای امنیت که از جانشان گذشتند تا امنیت باشد و وای بر عده‌ای که از این...