پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمان سنجش آموزش کشور، به تشریح برنامه‌های مالی و پشتیبانی در برگزاری آزمون سراسری و اقدامات شورای حفاظت آزمون سراسری سال 1402 پرداخت.

خبرگزاری مهر

معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور، تغییرات آزمون سراسری سال 1402 را تشریح کرد و گفت: به استناد مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، 20 درصد به ظرفیت‌های پزشکی و دندانپزشکی اضافه می شود.

خبرگزاری مهر

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بر همکاری و تعامل مناسب و گسترده بین سازمان سنجش و روسای دانشگاه‌ها برای برگزاری مطلوب آزمون سراسری تأکید کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر استفاده از همه ظرفیت‌های دانشگاه‌ها برای برگزاری شایسته آزمون سراسری تأکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شورای دانشگاه صنعتی شریف با توجه به وقایع دو ماه اخیر و با هدف ادامه کامل و بدون اختلال فعالیت‌های آموزشی - پژوهشی دانشگاه، با صدور بیانیه‌ای از تصویب «منشور اجتماعی دانشگاه صنعتی شریف» خبر داد.

خبرگزاری مهر

شورای دانشگاه صنعتی شریف با توجه به وقایع دو ماه اخیر و با هدف ادامه کامل و بدون اختلال فعالیت‌های آموزشی - پژوهشی دانشگاه، با صدور بیانیه‌ای «منشور اجتماعی دانشگاه شریف» را به تصویب رساند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هیچ امکانی از تخلف نباید در آزمون سراسری وجود داشته باشد، باید نظارت کامل بر مخازن دفترچه سوالات و پاسخنامه‌ها در حوزه‌های برگزاری آزمون و فرایندها اعمال شود، به گونه‌ای که سرمایه اجتماعی و اعتبار سازمان سنجش حفظ شده و ارتقا یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تأکید بر برگزاری آزمون‌های هوشمند و بدون‌کاغذ در آینده گفت: برگزاری آزمون سراسری اقدام ملی و نیازمند وفاق ملی است و برگزاری مطلوب آن همراهی دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف از جمله مسئولان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی را می‌طلبد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، اداره مشاوره و سلامت روان دانشجویی معاونت فرهنگی - دانشجویی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: دوره «گروه تنظیم هیجانی» ویژه دانشجویان مقطع کارشناسی، از نیمه دوم آذرماه برگزار می شود. داوطلبان شرکت در این دوره تا 15 آذرماه جاری فرصت دارند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند....

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فضاپیمای اوریون اداره کل ملی هوانوردی و فضایی آمریکا (ناسا) پس از استقرار موفق در مدار 130 کیلومتری کره ماه به عنوان آخرین مرحله از ماموریت خود، از مدار خارج و راهی زمین شد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه آزاد گفت: آنچه در 70 روز گذشته تحت عنوان اغتشاش و نا آرامی با آن مواجه بودیم در واقع یک نزاع تمدنی است و کنش های شورشگرایانه جوانان متأثر از سبک زندگی غربی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 در تمامی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هشتمین المپیاد علمی - دانشجویی کشور از روز چهارشنبه 16 آذر 1401 آغاز و تا روز سه شنبه 22 آذر 1401 ادامه خواهد یافت. متقاضیان می‌توانند در مهلت مقرر برای شرکت در آزمون مذکور به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس آموزش و فناوری در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار آموزش و فناوری دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. تصمیمات در مورد تخلفات انضباطی دانشجویان عدالت محور شد میرغنی سید صومعه دبیر شورای انضباطی دانشجویان دانشگاه...