پنج‌شنبه 19 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم بر ایجاد کارگروهی مشترک متشکل از متخصصان و کارشناسان این وزرات‌خانه، کمیسیون ملی یونسکو - ایران و دانشگاه تهران برای پیشبرد روند جایزه بین‌المللی فناوری و نوآوری یونسکو تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - پنج محصول فناورانه شرکتهای فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در حاشیه بزرگ ترین رویداد فناورانه زیست بوم فناوری و نوآوری سمنان روز چهارشنبه با حضور معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه پیام نور گفت: این دانشگاه در تمامی ماموریت‌های خود سربلند بوده و کمترین تنش را به ویژه در اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر داشت که باعث افتخار است.

خبرگزاری مهر

قم - دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه زینب کبری (س) را مظهر صبر و استقامت معرفی کرد و گفت: عقیله بنی هاشم در صبر بر بلا و مصیبت بر همگان پیشی گرفت.

خبرگزاری مهر

آزمون کتبی دانشنامه و گواهینامه تخصصی دندانپزشکی 15 آذر و آزمون شفاهی در روزهای 16 تا 18 آذرماه در دانشگاه های منتخب برگزار می شود.

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - استاندار سمنان گفت: 14 شرکت دانش‌بنیان طی یکسال گذشته به مجموعه واحدهای فناور استان افزوده شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیستم هوشمند مشاهدات ماهواره‌ای «سهم» با استفاده از دریافت تصاویر ماهواره‌ای و پردازش تصاویر بر اساس الگوریتم‌های هوش مصنوعی، با حمایت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و توسط شرکت تیزنگر پایش طراحی و تولید شده است و در شرایط بحرانی به یاری کاربران می‌آید. محصولی ایران‌ساخت که با استفاده از فناوری ژئوماتیک عملیاتی شده است. کاربرد‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، علی علیزاده مسئول راه‌اندازی مراکز چندمنظوره آموزش دانشگاهی با اشاره به اهمیت استفاده و به‌کارگیری فناوری‌های نوین در آموزش پزشکی و راه‌اندازی «مرکز شبیه‌سازی در آموزش علوم پزشکی» گفت: یکی از وظایف مهم دانشگاه‌ها به‌ویژه دانشگاه علوم پزشکی تهران، آموزش مهارت‌های درمانی به فراگیران در سطوح مختلف است. وی افزود:...

خبرگزاری مهر

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: در صورت آرام شدن فضای دانشگاه می‌توانیم در شورای تجدید نظر کمیته انضباطی دانشگاه شاهد اتفاقات خوبی باشیم‌.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران (IAAA)، یک مسابقه از سری مسابقه‌های مساله‌محور بنیاد ملی نخبگان در قالب طرح شهید بابایی است که با هدف آموزش علاقه‌مندان به این فناوری و پرورش این افراد در کشور برگزار می‌شود و طی آن، در فرایند‌های مشخص حضوری و غیر حضوری، آموزش‌های لازم را به علاقه‌مندان ارائه می‌شود و در نهایت با طرح موضوعات جدی صنعت در حوزه هوش مصنوعی،...

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه شریف در اتفاقات اخیر شریف کمترین میزان بازداشتی را در بین دانشگاه‌های سطح تهران داشت، گفت: همچنان پیگیر آزادی دانشجویان شریف هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، عبدالوهاب برادران در مراسم تکریم از محسن خالقیان معاون سابق فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با قدردانی از تلاش‌های خالقیان، افزود: روش مدیریتی ایشان که مهمترین ویژگی آن تصرف قلوب بود ادامه خواهد یافت و در طی این مسیر همچنان از مشورت‌های وی استفاده خواهد شد. وی ادامه داد: تمام تلاش به کار گرفته می‌شود تا براساس بند‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: به منظور تضمین کیفیت آموزشی در دانشگاه، لازم است اعضای هیأت علمی با استفاده از مفاد دستورالعمل آموزش ترکیبی بر اساس صلاحدید خود و پس از تأیید معاون آموزشی - علمی واحد مربوطه نسبت به برگزاری کلاس‌های جبرانی اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان از نانوورقه‌های اکسید گرافن، نانوکانال‌هایی ساختند که این امکان را فراهم می‌کند که «انرژی اقیانوس» را استخراج کنند.