چهارشنبه 18 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم از استخدام کارشناسان فضای مجازی در دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: این مهم به منظور تقویت حضور در فضای مجازی و تعامل با دانشجویان برنامه ریزی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نوزدهمین آگهی استخدام عضو هیات علمی پیمانی وزارت بهداشت در دانشگاه‌های علوم پزشکی منتشر شده است و متقاضیان می‌توانند تا 7 آذر 1401 به صورت متمرکز و اینترنتی در سامانه مربوطه ثبت نام کنند. ملاک ثبت نام در فراخوان متقاضیان گرفتن کد رهگیری است. توصیه مهم: داوطلبان، در احتساب امتیازات علمی توجه کنند چرا که صرفا به مستندات بارگذاری شده به صورت الکترونیکی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان ایرانی موفق به طراحی و ساخت دستگاه الکتروفیزیولوژی برای ثبت سیگنال‌های مغزی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فهرست پژوهشگران پراستناد جهانی (Highly cited researcher 2022) توسط موسسه کلریویت انالتیکس (Clarivate Analytics) منتشر شد که در این فهرست نام 2 استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) قرار دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کتاب «درسنامه جرایم علیه اشخاص» تألیف احمد حاجی ده‌آبادی استاد دانشکده حقوق دانشکدگان فارابی دانشگاه تهران روانه بازار نشر شد. این کتاب تألیفی حاوی 20 درس است. در شروع هر درس، عنوان و رئوس مطالب هر درس آمده و سپس سوالاتی طرح شده و پرونده‌ای آورده شده است تا ذهن خواننده درگیر مطالب درس شود. آن گاه اصل درس با قلمی روان در حدود 10 تا 15 صفحه آمده...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به منظور توسعه فعالیت‌های تحقیقاتی درحوزه‌های علوم اعصاب شناختی، محققان و متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری موفق به طراحی و ساخت دستگاه ثبت الکتروفیزیولوژی شدند. امید شعاعی مدیر شرکت دانش بنیان نیک روتک رضوان با اشاره به کاربرد‌های گسترده این دستگاه در حوزه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهل و هشتمین جلسه کارگروه شرکت‌های دانش بنیان ستاد با حضور امیرعلی حمیدیه دبیر و حسین سلطانی نژاد مدیر فناوری، تجاری سازی و بازار ستاد توسعه علوم و فناوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، با حضور بیش از 40 نفر از نمایندگان شرکتها و مراکز تحقیقاتی فعال در حوزه سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - داده‌های ارسال‌شده توسط تلسکوپ فضایی جیمز وب، شناخت بهتری از سیاره فراخورشیدی وَسپ - 39 بی برای دانشمندان فراهم کرد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: یک هزار و 100 شرکت دانش بنیان امسال در کشور ایجاد شده که 900 شرکت آن دانش بنیان نوع سه است.

خبرگزاری مهر

سرپرست دانشگاه شهید بهشتی گفت: باید مرکز هوش مصنوعی با تمرکز بر فعالیت‌های بین رشته‌ای در دانشگاه شهیدبهشتی ایجاد و برنامه 10 سال آینده ترسیم شود.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارگروه شرکت‌های دانش‌بنیان ستاد توسعه علوم و فناوری سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی از 14 طرح فناورانه با موضوع سلول های بنیادی و ناباروری حمایت می‌کند.

خبرگزاری مهر

ظرفیت جذب و استخدام عضو هیات علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی دانشگاه های علوم پزشکی و موسسات آموزش عالی و پژوهشی وابسته به وزارت بهداشت تعداد یک هزار و 449 نفر اعلام شد.