سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بوم راهبرد محصولات فناور، توسعه کارآفرینی مولد اشتغال (بر اساس یافته‌های دیده‌بان جهانی کارآفرینی (GEM)، تشخیص فرصت‌های فناورانه، بهره‌گیری از مربی‌گری در تغییر باور‌ها و مدل‌های ذهنی کارآفرینان استارتاپی، تفکر طراحی و کارآفرینی و ایجاد کسب‌وکار نو، عناوین شش نشست تخصصی هستند که در هفته جهانی کارآفرینی به صورت مجازی توسط دانشکده کارآفرینی دانشگاه...

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران با تاکید بر ضرورت همکاری دانشگاه تهران با دانشگاه‌های بزرگ پاکستان از طریق بنیاد علمی اکو، گفت: دانشگاه تهران میزبان روسای دانشگاه‌های بزرگ پاکستان می‌شود.

خبرگزاری مهر

نتایج آزمون EPT آبان ماه 1401 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی دولت از آمادگی دفتر رییس جمهور برای دریافت نظرات نخبگان در حوزه های مختلف کشور خبر داد و گفت: دفتر دولت آمادگی دارد با تقسیم‌بندی‌های موجود در کمیسیون‌های تخصصی، نظرات نخبگان حتی نسبت به دستورات جاری دولت را دریافت کند؛ به ویژه اینکه این کمیسیون‌ها با حضور وزرای مربوطه برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: باید شرایط اقتصادی مردم سر و سامان پیدا کند، بخشی از مسئولان در حال تلاش و کوشش هستند اما باید خدمت رسانی سرعت پیدا کند و به خواسته‌های جوانان توجه شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام 880 هزار داوطلب برای شرکت در نوبت اول آزمون سراسری سال 1402 تاکنون خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه هم اندیشی دانشجویان بین الملل با محمدجواد سلمانپور معاون بورس و امور دانشجویان بین‌الملل در محل این سازمان برگزار شد. سلمان‌پور در این جلسه ضمن خوش آمدگویی به دانشجویان گفت: فرصت‌هایی که جمهوری اسلامی برای تحصیل دانشجویان بین‌الملل فراهم نموده تا به رشد و ارتقاء مسلمانان و کشورهای آزاده بیانجامد، یک نعمت الهی محسوب می‌شود، اگر از این فرصت‌ها...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون بورس و امور دانشجویان بین‌الملل سازمان امور دانشجویان گفت: راه بازگشت به عزت و استقلال برای تمام کشورهای اسلامی رشد علمی است؛ زیرا علم قدرت و اتحاد می‌آورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی اکبر رسولی مدیرعامل شرکت پژوهش افزار فردا با اشاره به این که امروزه با توجه به محدودیت‌های موجود مانند حجم کاری بالا و کمبود وقت و ترافیک الکترونیکی شدن امور بانکی، راه حل مناسب و کاملی است، گفت: پرداخت الکترونیکی به عنوان یک راهکار مناسب جهت انجام سریع معاملات است که بوسیله نرم افزار پرداخت الکترونیکی ممکن شده است. پوشش سراسری شبکه شتاب مشخصات...