سه‌شنبه 17 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجمع‌دانشجویان‌حزب‌الله نسبت به عملکرد انبیاء، رئیس دانشگاه علم و صنعت در جریان اعتراضات اخیر این دانشگاه واکنش نشان دهد. متن این بیانیه به شرح زیر است: جناب آقای دکتر انبیا ریاست محترم دانشگاه علم و صنعت در پی اتفاقات هفته‌های گذشته از شروع ترم تحصیلی در دانشگاه و مواجهه جامعه دانشجویی با مسائل متعدد در این زمینه انتظار می‌رفت تا به امروز همانند...

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه پیام نور توسعه مراکز بین الملل و جذب دانشجوی خارجی را از اولویت‌های دانشگاه پیام نور عنوان کرد.

خبرگزاری مهر

وزیر علوم گفت: یکی از بهترین روش‌ها برای ارتقای کارکنان، تعریف پایه‌های تشویقی است که طبق آن به کارکنان بر اساس عملکرد مؤثر و اثربخش در تحقق اهداف وزارت علوم پایه تشویقی داده می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تفاهم‌نامه همکاری با موضوع بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی نخبگان و استعدادهای برتر در توسعه نوآوری در پژوهش‌های علمی و صنعتی با حضور رییس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و قائم مقام بنیاد ملی نخبگان به امضا رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ایجاد مرکز منطقه ای آموزشی و پژوهشی مدیریت ریسک و تاب آوری زلزله برای غرب و مرکز آسیا در جمهوری اسلامی ایران، افتخاری برای کشور محسوب می شود که می تواند ضمن تثبیت جایگاه علمی کشور در این حوزه در منطقه و جهان، افق های جدید همکاری را برای کشورهای منطقه فراهم کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خیرالله حدیدی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان سامانه‌های پیشرفته ترانسفرماتور ارومی در اینباره گفت: این مجموعه دانش‌بنیان در حوزه ایجاد فناوری‌های پیشرفته در صنعت برق کشور فعالیت دارد. یکی از محصولات شرکت، تپ چنجر یا تولید دستگاه تغییر ولتاژ برق در ترانس‌های مورد استفاده در صنعت برق کشور است. ترانسفورماتور‌ها از اجزای اصلی سیستم‌های قدرت هستند که وظیفه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، قانونی که رفع موانع توسعه کسب‌وکار‌های دانش‌بنیان و خلاق و تزریق توانمندی دانشی و تخصصی نخبگان، سرآمدان علمی، فناوران و کارآفرینان به صنایع مختلف و شتاب دادن به روند توسعه علمی و اقتصادی کشور را هدف قرار داده است. در آیین‌نامه‌های ابلاغ و تصویب شده این قانون به موضوع بیمه نیز پرداخته و سعی شده قوانین تسهیل یابد، همچنین بیمه مرکزی جمهوری اسلامی...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از کشف شبکه تقلب در آزمون رفع شبهه داوطلبان کنکور 1401 و تعیین تکلیف داوطلبانی که در این آزمون شرکت نکردند، خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان با استفاده از داده‌های رصدخانه آیس‌کیوب، کهکشان پرجرم مِسیه 77 را بررسی می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهندسان موفق شدند نقص ایجاد شده در ابزار فروسرخ میانی تلسکوپ فضایی جیمز وب را برطرف کنند. این ابزار به‌زودی مناطق قطبی زحل را رصد خواهد کرد.