دوشنبه 16 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج اساتید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با انتشار بیانیه‌ای از مسوولان این دانشگاه خواست در شرایط فعلی در راستای تداوم فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و فناوری تلاش کرده و با عمل به وظایف قانونی خود در برخورد قاطع با متخلفین زمینه آرامش بخشی به فضای دانشگاه را فراهم کنند. متن این بیانیه به شرح زیر است: دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی در هفته‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان توصیه می‌کنند صنعت کشاورزی به‌منظور پاسخ به تقاضای روزافزون برای مواد غذایی مغذی، آبزی‌پروری دریایی با تمرکز بر ریزجلبک‌ها را دنبال کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان غذا و دارو با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و نقش آفرینی شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، از همکاری آزمایشگاه‌ها در حوزه ارزیابی کیت‌های تشخیص طبی حمایت می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ثبت نام شرکت های دانش بنیان کشورمان برای شرکت و ارایه محصولات فناورانه خود در نمایشگاه اختصاصی - تخصصی جمهوری اسلامی ایران در لاهور پاکستان در سامانه «غزال» صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه شورای سیاستگذاری طراحی تارنمای جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی و جلسه هماهنگی هیئت اجرایی این جشنواره برگزار شد. جلسه شورای سیاستگذاری طراحی تارنمای جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی (ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر) با حضور مدیر شاهد و ایثارگر دانشگاه هنر و معاون اداره کل شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان و تعدادی از عوامل...

خبرگزاری مهر

در نشست شورای دانشگاه، حوادث اخیر دانشگاه تربیت مدرس و نحوه رسیدگی به اعتراضات بررسی شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: تمدن نوین اسلامی در محیط مجازی دارای ظرفیت بروز جهانی است. نظام حکمرانی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی در محیط مجازی در راهبری این محیط و هدایت آن به‌سمت مدنیت جدید با هدف نهادینه‌کردن عدالت، اخلاق و احترام به دیگری، احترام به حقوق دیگران تعریف‌پذیر است.

خبرگزاری مهر

بسیج اساتید دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی با انتشار بیانیه‌ای از مسوولان این دانشگاه خواست در شرایط فعلی در راستای تداوم فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و فناوری تلاش کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، توسعه پایدار نظام آموزش عالی، به‌عنوان تأثیرگذارترین نهاد‌های جامعه در پیشبرد و توسعه دانش، فناوری، میراث‌فرهنگی و ارزشهای حاکم بر آن، مستلزم رشد موزون و همگام ابعاد کمی و کیفی این نظام پویا است. همچنین اعتلای روزافزون آن مرهون طراحی و استقرار نظام‌های تعالی‌بخش و تداعی‌گر همت عالی دغدغه‌مندان این عرصه در دهه اخیر در قالب اجتماعی علمی در حوزه ارزیابی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان ایرانی موفق به طراحی و تولید محصولی برای تولید عدد تصادفی کوانتومی با نرخ بالا و قابل قبول مورد استفاده در زمینه‌های مختلف مانند امنیت اطلاعات، امنیت مالی، محاسبات طراحی و تولید شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست رؤسای پارک‌های علم و فناوری دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، هشتم آبان 1401 با حضو خیرالدین معاون وزیر علوم، در دانشگاه تربیت مدرس برگزار و طی آن نادری منش به عنوان دبیر مجمع پارک‌های علم و فناوری دانشگاه‌های کشور انتخاب شد.