دوشنبه 16 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

ثبت نام مرحله اول کنکور 1402 از عصر امروز 8 آبان آغاز می شود و داوطلبان تا 14 آبان فرصت دارند در سیستم جامع آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام کنند.

خبرگزاری مهر

براساس اعلام دانشگاه صنعتی شریف، کلاس های نودانشجویان مقطع کارشناسی ورودی 1401 از 14 آبان حضوری می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، برنامه‌ای که یک همکاری مشترک میان مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان مناطق آزاد و ویژه است که در کنار توسعه اکوسیستم نوآوری؛ گسترش صادرات محصولات دانش‌بنیان را هم دنبال می‌کند. این برنامه در چهار محور اصلی «استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان در مناطق آزاد و ویژه با رویکرد توسعه صادرات خدمات و محصولات»، «جذب...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دنشگاه خبرگزاری دانشجو، در اکثر مراکز صنعتی از جمله نیروگاه‌ها، پتروشیمی‌ها، پالایشگاه‌ها و سایر صنایع برای تأمین انرژی مصرفی، نیاز به احتراق سوخت‌های فسیلی است. در حال حاضر سوخت فسیلی مهم‌ترین منبع انرژی جهان محسوب می‌شود، سوخت‌های فسیلی به‌راحتی به دست می‌آیند و استفاده از آن‌ها ارزان است و از تراکم انرژی بالایی برخوردار هستند، به این معنی که هنگام سوزاندن مقدار زیادی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد: کلاس‌های دانشجویان نوورود این دانشگاه از روز شنبه چهاردم آبان ماه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان از زنبورهای عسل فیلمی تهیه کردند که نشان می‌دهد آن‌ها با یکدیگر توپ‌بازی می‌کنند. آن‌ها معتقدند زنبورها نیز احساسات مثبت را تجربه می‌کنند و امیدوارند چنین تجربه‌هایی باعث شود انسان‌ها بیش از پیش از حیات موجودات محافظت کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان امور دانشجویان، دومین نشست تخصصی شبکه مشاوران و روانشناسان انقلابی و توانمند «مرآت» با حضور ابراهیم نعیمی مدیرکل مشاوره و سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان، مهدی متقی‌فر مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان در محل این سازمان برگزار شد. مدیرکل دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان در ابتدای بیانات...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان علوم عصبی نشان دادند که پایین کشیدن فتیله خاطرات منفی از طریق تحریک مغز برای به یادآوری خاطرات مثبت، امکان پذیر است و با این روش می‌توان برخی اختلالات مانند افسردگی را درمان کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه تهران از ممنوع الورود شدن تعدادی از دانشجویان این دانشگاه خبر داد و گفت: این افراد کسانی هستند که تلاش می کردند با توهین، تحقیر و تهدید مانع برگزاری کلاسها شوند.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی و ایادی وابسته به آن‌ها در داخل و خارج همواره از هر اتفاقی سوء استفاده می‌کنند تا کشور را به آشوب بکشانند و امروز نام مهسا امینی به اسم رمز و آشوب در ایران تبدیل شده است. فوت مهسا امینی اتفاق ناراحت کننده‌ای بود و با واکنش‌هایی از سوی کارگزاران نظام و افراد و جریان‌های سیاسی اعم از اصول گرا و اصلاح طلب و نقد رویه‌های گشت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برگزاری هفتادوهشتمین جلسه شورای هدایت تحصیلی استعدادهای درخشان و تصویب طرح استادمحوری، همچنین استمرار گفت‌وگو در دانشگاه تهران در نشست رییس این دانشگاه با دانشجویان در دانشکده های ادبیات و علوم انسانی و علوم اجتماعی از مهم‌ترین اخبار آموزش عالی در هفته اول دومین ماه از پاییز بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش خبرنگار ایرنا از دانشکده فنی دانشگاه تهران حاکی از آن است که همه دانشجویان از دانشکده خارج شده‌اند.

خبرگزاری فارس