دوشنبه 16 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، استارت‌آپ انرژی نانوتک (Nanotech Energy) در لس‌آنجلس می‌گوید که فناوری اختصاصی مبتنی بر گرافن این شرکت بر چالش‌های ایمنی باتری‌های لیتیوم یون سنتی غلبه می‌کند. این شرکت در حال برنامه‌ریزی برای افزایش تولید باتری‌های نانویی است. باتری انرژی نانوتک از شیمی لیتیوم یون حاوی گرافن و فناوری الکترولیت غیرقابل اشتعال اختصاصی استفاده می‌کند که خواص الکتروشیمیایی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران و پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی در راستای اجرای تفاهم نامه منعقده و در راستای آغاز همکاری ها، بر هم افزایی در تولید دانش فنی حوزه مختلف زیست فناوری، حفاظت از ذخایر زیستی در قالب تبادل منابع زنتیکی و اهدای نمونه های ژنتیکی تاکید کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاهیان در دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه تهران همگام با دیگر دانشگاهیان کشور جنایت تروریستی داعش در صحن مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را محکوم کردند. در این تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه تهران با مداحی ذاکرین اهل بیت به عزادرای برای شهدای جنایت تروریستی صحن مطهر شاهچراغ (ع) در شیراز پرداختند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سومین دوره رقابت علمی کنز توسط بنیاد علم و فناوری مصطفی (ص) با هدف گسترش همکاری در حوزه علم و فناوری‌های جدید و زمینه‌سازی شبکه‌سازی جوانان دانشمند جهان اسلام با حضور 19 پاویون بین‌المللی برای حل چالش‌های موجود فناورانه این پاویون‌ها، امسال برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تلسکوپ فضایی جیمز وب اداره کل ملی فضا و هوانوردی آمریکا (ناسا) به جست‌وجوی خود در اولین زمان‌های جهان ما ادامه می‌دهد و شکل‌گیری شگفت‌انگیز یک خوشه کهکشانی عظیم را در اطراف یک اختروش قدرتمند و قرمز آشکار می‌کند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در نخستین دوره طرح ملی «سرای امید، ایران»، بازدید از گلزار شهدای کرمان و مزار شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر جاذبه‌های گردشگری و مواریث استان کرمان را برگزار می‌کند. نخستین دوره طرح ملی «سرای امید، ایران» توسط مرکز گردشگری «علمی - فرهنگی» سازمان دانشجویان با همکاری جهاد دانشگاهی واحد کرمان در قالب برگزاری تور‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، روز چهارشنبه چهارم آبان زائران حرم مطهر حضرت احمدبن‌موسی (ع) در شیراز هدف یک حمله تروریستی قرار گرفتند که در این حمله تروریستی شهید امید خوب دانشجوی رشته عمران - نقشه برداری مرکز آموزش علمی کاربردی گچساران یک استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه پدربزرگوارشان به درجه رفیع شهادت رسیدند. شهید امید خوب همراه با پدر و مادرشان به زیارت حرم حضرت شاهچراغ...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) با برگزاری تجمعی جنایت تروریستی صحن شاهچراغ (ع) در شیراز را محکوم کردند. در این تجمع دانشجویان ضمن محکومیت جنایت تروریستی داعش در صحن مطهر شاهچراغ (ع) با مداحی ذاکرین اهل بیت به سوگواری برای شهدای این حادثه تروریستی پرداختند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اختتامیه مجازی جشنواره کشوری «گوهر مکنون» ویژه استادان، دانشجویان و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده‌هایشان با معرفی 27 برگزیده برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به مناسبت هفته آمار و برنامه‌ریزی، موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی روز شنبه 7 آبان سومین شست مطبوعاتی خود را با موضوع ارائه نتایج رصد اشتغال دانش‌آموختگان آموزش عالی با حضور اصحاب رسانه برگزار کرد. علی باقر طاهری نیا رئیس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی و عضو دائم شورای معاونین وزارت علوم در این نشست با اشاره به رصد اشتغال دانش آموختگان...