دوشنبه 16 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

نشست دوم پنل تخصصی اشتغال و بیکاری دانش آموختگان دانشگاهی با مشارکت صاحب‌نظران این حوزه به میزبانی موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به سوال برخی از داوطلبان کنکور سال 1402 درباره اینکه اعتبار معدل‌های دوره متوسطه چگونه تضمین می‌شود و چگونه از عدم بروز تقلب و تبانی برای کسب معدل بالا پیشگیری می‌شود، اعلام کرد: وزارت آموزش و پرورش از گذشته تاکنون آزمون‌هایی را به صورت نهایی (سراسری) و با در نظر گرفتن استاندارد و امنیت کافی برگزار می‌نموده...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، "رصدخانه ملی ایران" تصویر زیبا و حیرت‌انگیزی از کره ماه بر فراز این رصدخانه منتشر کرده است. فاصله مستقیم محل عکاسی از قله 6180 متر، ارتفاع محل عکاسی 3193 متر و ارتفاع قله رصدخانه ملی ایران 3600 متر است. این تصویر زیبا و حیرت‌انگیز با دوربین عکاسی نیکون Nikon CoolPix P1000 ثبت شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پژوهشکده سرطان معتمد، کمیته "فناوری درمان‌های نوین (ژن‌درمانی، سلول‌درمانی و پزشکی بازساختی (ATMP)) "وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی" از طرح‌های فناورانه در زمینه درمان بیماری‌های صعب‌العلاج با استفاده از فناوری‌های نوین درمانی حمایت می‌کند. کمیته تخصصی درمان‌های نوین (ATMP) با هدف تعیین اولویت‌ها در حوزه فناوری درمان‌های نوین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه علوم پزشکی تهران با توجه به مجوز صادره از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مبنی بر پذیرش متقاضیان تحصیل در دوره‌های فلوشیپ از طریق فراخوان دانشگاهی، در رشته‌های مورد نیاز بعد از انجام مصاحبه ساختارمند، دستیار فلوشیپ ورودی 1401 می‌پذیرد. داوطلبان (اعم از کسانی در آزمون فلوشیپ کتبی اردیبهشت سال 1401، شرکت کرده یا شرکت نکرده اند) درخواست...

خبرگزاری ایرنا

گنبدکاووس - ایرنا - رییس دانشگاه پیام نور گنبدکاووس گفت که 10 مرکز آموزش عالی مستقر در این شهرستان برای توسعه و ارتقای جایگاه علمی خود نیاز به راه‌اندازی و ایجاد رشته‌های تحصیلات تکمیلی مرتبط با نیاز روز و بازار کار دارند.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امین جم، * اوایل مهرماه بود که رئیس جمهور در سخنرانی خود به مسئله اعتراض اشاره و گفتند «چه اشکالی دارد مراکزی برای اعتراض و نقد ایجاد شود؟». در تکمیل عرایض ایشان باید چند نکته را یادآور شد. ابتدا اینکه آیا بستر‌های فعلی موجود برای بیان اعتراض، کارایی لازم را دارند؟ به عنوان مثال آیا رسانه‌ها در بیان نقد آزادند و در مقام عمل، حمایت قضایی از آن‌ها می‌شود؟ از...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمعی از اعضای هیأت علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران موفق به تألیف و انتشار 2 کتاب در انتشارات معتبر بین‌المللی الزویر شدند.

خبرگزاری مهر

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به سوال برخی از داوطلبان کنکور سال 1402 درباره اینکه اعتبار معدل‌های دوره متوسطه چگونه تضمین می‌شود توضیح داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ایران توانسته است از میان 132 کشور مورد بررسی در شاخص جهانی نوآوری (GII) از رتبه 60 به جایگاه 53 جهانی دست یابد که بهترین رتبه کسب شده تاکنون است. این رتبه به معنی قرار گرفتن در جایگاه 2 از میان 10 کشور آسیای مرکزی و شرقی و کسب جایگاه 3 در میان 36 اقتصاد جهان با درآمد سرانه متوسط به پایین است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات‌علمی موسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی گفت: برای اینکه در اشتغال دانش‌آموختگان تناسب وجود داشته باشد، باید آموزش عالی و تولید ناخالص داخلی همزمان رشد کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمعی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف از دقایقی قبل مقابل دانشکده کامپیوتر این دانشگاه در محکومیت هتاکی‌های اخیر تجمع کردند و در دفاع از ولایت فقیه و تمامیت ارضی کشور شعارهایی سردادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هیات تجاری و فناوری ایران یک قرارداد همکاری فناورانه به ارزش 5.5 میلیون دلار و 15 تفاهم‌نامه همکاری فناورانه به ارزش 6.5 میلیون دلار بین شرکت‌های دانش‌بنیان و بخش دولتی و خصوصی ازبکستان امضا کرد.