دوشنبه 16 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر برنامه ریزی امور پژوهشی وزارت علوم از تدوین پیش نویس آیین نامه میزان موظفی هیات علمی پژوهشی خبر دادو گفت: شاخص هایی مثل نوع مقالات و فعالیت های حاکمیتی در تعیین موظفی موثرند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - افزایش شرکت‌های دانش‌بنیان از جهت تعداد و بالارفتن میزان فروش، نقش‌آفرینی این شرکت‌ها را در اقتصاد کشور پررنگ‌تر کرده است؛ اما مسائل عمومی مانند افزایش نرخ تورم و معضلات خصوصی همچون دشواری دریافت مجوز یا وام‌ها، چقدر این شرکت‌ها را تهدید می‌کند و احتمالا موجب مهاجرت فناوران می‌شود؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان از چاپ زیستی به وسیله چاپگر سه بعدی برای مطالعه گیاهان استفاده کردند و به نتایجی رسیدند که آن‌ها را برای ایجاد محیط‌های بهتر جهت رشد گیاهان و تولید محصولات بهتر یاری خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - حاصل پژوهش‌های جدید محققان ایتالیایی حاکی از این است که معلمان نمرات بهتری به دختران دانش‌آموز می‌دهند؛ زیرا آن‌ها در مقایسه با پسران خوش‌رفتارتر و مرتب‌تر هستند و درس‌دادن به آن‌ها آسان‌تر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک پژوهش جدید نشان می دهد، افراد گیاه‌خوار تقریباً دو برابر افرادی که گوشت می‌خورند دوره‌های افسردگی را تجربه می‌کنند. پژوهشگران این موضوع را از جوانب مختلف بررسی کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر حسن مروتی با اعلام این خبر گفت: یک هزار و 570 متقاضی در آزمون متقاضیان تأسیس و فعالیت شرکت‌های حمل ونقل بین المللی کالا - سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای وزارت راه و شهرسازی سال 1401 ثبت نام کردند که از این تعداد 38 درصد زن و 62 درصد مرد هستند و این آزمون صبح روز جمعه 29 مهر ماه در شهر تهران...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ثبت‌نام بیست وپنجمین دوره ازدواج دانشجویی در قالب طرح ملی «همسفر تا بهشت» (سفر به مشهد مقدس) آغاز شد و زوجین دانشجویی که تاریخ عقد رسمی آنها یکم فروردین 1400 تا 31 شهریور امسال است تا 30 آبان برای ثبت نام فرصت دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیرو نامه ارسالی از وزارت علوم، در خصوص الزام بر بیمه کلیه دانشجویان بین الملل مشغول به تحصیل حاضر در ایران؛ به اطلاع دانشجویان مشمول می‌رساند؛ جهت بیمه سلامت در سال 1402-1401 مدارک ذیل را اسکن و حداکثر تا تاریخ 5 آبان 1401 از طریق ایمیل به آدرس Khadamat.daneshjoe@alzahra.ac.ir...

خبرگزاری فارس