دوشنبه 16 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبایی درباره اتفاقات اخیر دانشگاه ها گفت: انتظار داریم کنشگری مطالبه گرانه دانشجو براساس عقلانیت و رفتار دانشگاهی باشد. این که شعار داده شود "گفتگو نمی کنیم، به هیچ کس گوش نمی دهیم"، در هیچ چارچوبی نمی گنجد و از یک جامعه دانشگاهی پذیرفته نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شرکت‌های داروسازی استدلال می‌کنند که قیمت بالای دارو برای پوشش دادن هزینه‌های بالای تحقیقات و توسعه است اما تحقیقات نشان داده که ارتباطی بین این دو وجود ندارد.

خبرگزاری مهر

سخنگوی وزارت علوم گفت: بر اساس شرایط فراهم شده روند همکاری پژوهشی دانشگاه‌ها در طرح‌های دفاعی با راه‌اندازی دفتر تعامل (همکاری با نیروهای مسلح) تسهیل شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بر اساس شرایط فراهم شده روند همکاری پژوهشی دانشگاه‌ها در طرح‌های دفاعی با راه‌اندازی دفتر تعامل (همکاری با نیروهای مسلح) تسهیل شود.

خبرگزاری دانشجو

روح‌الله عقیقی، عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، گفت: دوره آموزشی تشکیلاتی دفتر تحکیم وحدت یادبود شهید مهدی رجب بیگی با حضور حدود 550 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در مشهد مقدس در حال برگزاری است. وی افزود: در دوره شهید مهدی رجب بیگی مسائل تشکیلاتی و اعتقادی و همچنین جریان شناسی سیاسی با حضور ادوار تحادیه دفتر تحکیم وحدت و دیگر اساتید ارائه می‌شوند. عقیقی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نوعی اقدم، فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در همایش امنیت اتفاقی نیست که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید رجایی برگزار شد، گفت: امام راحل با انقلاب خود بر علیه طاغوت قیام کرد و این در حالی بود که کل دنیا حامی نظام شاهنشاهی بودند ولی وقتی با اخلاص وارد میدان شوی، خداوند ناممکن هارا ممکن میکندعلی رغم حمایت دشمن از شاه، مردم از امامشان حمایت کردند. وی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین روز دوره آموزشی - تشکیلاتی شهید مهدی رجب بیگی در مشهد مقدس برگزار شد. بر اساس این گزارش، در روز اول این دوره آموزشی، دبیر کل این اتحادیه و اعضای شورای مرکزی به بیان سخنانی در باب اهمیت کار تشکیلاتی و فعالیت‌های دفتر تحکیم وحدت پرداختند. محمد حسین قائد شرف در روز دوم این دوره با ارائه مباحث آموزشی، گفت: شما در دانشگاه می‌توانید دست به کار‌هایی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دوربین مادون قرمز تلسکوپ «جیمز وب» متعلق به ناسا تصاویری جدید و با وضوح بالایی از سحابی «ایگل نبولا» ساختار معروف به «ستون‌های خلقت» ارسال کرد.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت ویژه حوزه سلامت و نقش آن در افزایش رضایتمندی جامعه گفت: عالی‌ترین ثواب در دین مبین اسلام خدمت به مردم است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی‌های پژوهشگران حاکی از این است که نئاندرتال‌ها و انسان‌ها حدود 2900 سال در فرانسه و اسپانیا هم‌زیستی داشتند، بر یکدیگر تأثیرات فرهنگی گذاشتند و حتی با یکدیگر ازدواج کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تعداد محصول متعلق به 2 هزار و 923 شرکت از 64 کشور مختلف است و تاکنون تعداد 9 هزار و 739 محصول در 15 حوزه صنعتی مختلف در بانک محصولات فناوری به ثبت رسیده است. اطلاعاتی که در بانک اطلاعاتی پایگاه علم، فناوری و صنعت نانو ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دسترس عموم قرار دارد. به منظور کمک به فرآیند پایش و در راستای توسعه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آشفتگی در کهکشان‌های کوتوله یکی از نزدیک‌ترین خوشه‌های کهکشانی به زمین، به نظریه گرانش متفاوتی اشاره دارد.