دوشنبه 16 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد، دانشجویان دختر روزانه غیربومی ورودی 1401 که فاقد تراز حد نصاب هستند، می‌توانند از روز جمعه 6 آبان با مراجعه به مجموعه پردیس شهید عباسپور به نشانی: اتوبان شهید بابایی نرسیده به حکیمیه، خروجی شهید عباسپور، پردیس فنی شهید عباسپور، برای دریافت خوابگاه اقدام کنند. براساس اعلام این دانشگاه، عدم مراجعه تا روز چهارشنبه 11...

خبرگزاری مهر

دانشجویان بین‌الملل دانشگاه الزهرا (س) تحت پوشش بیمه سلامت قرار می‌گیرند این دانشجویان تا 5 آبان 1401 برای ارسال مدارک خود فرصت دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در نامه‌ای اعلام کرد: نظر به اجرای مؤثر و ارتقا سطح کیفی و رفاهی دانشجویان در خوابگاه‌های مراکز تابعه سراسر کشور و همچنین نظر به ضرورت به روزر سانی نیازسنجی خوابگاه‌ها با اولویت «تجهیزات خوابگاهی» از مراکز تابعه دارای خوابگاه ملکی انتظار می‌رود نسبت به تکمیل فرم پیشخوان به شماره شناسه 6134 به تفکیک...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشکله معارف اسلامی اعلام کرد: ثبت‌نام بیست و پنجمین دوره ازدواج دانشجویی در قالب طرح ملی همسفر تا بهشت (سفر به مشهد مقدس) آغاز شد. زوجینی که حداقل یک نفر از آنها دانشجو بوده و تاریخ رسمی عقد آنان در فاصله زمانی 1 فروردین 1400 الی 31 شهریور 1401 باشد، مجوز ثبت‌نام خواهند داشت. ملاک شرکت در طرح ملی «همسفر تا بهشت» دانشجو بودن حداقل یکی...

خبرگزاری مهر

دانشکده‌ها و آموزشکده‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای تا 8 آبان 1401 مهلت دارند نسبت به تکمیل فرم پیشخوان برای نیاز سنجی تجهیزات خوابگاه‌های ملکی اقدام کنند.

خبرگزاری مهر

ثبت‌نام بیست و پنجمین دوره ازدواج دانشجویی در قالب طرح ملی همسفر تا بهشت (سفر به مشهد مقدس) آغاز شد، زوجین دانشجو تا 30 آبان 1401 برای ثبت نام فرصت دارند.

خبرگزاری مهر

قم - مرجع تقلید شیعیان گفت: مسائل فرهنگی بیشتر از آموزش سرچشمه می گیرد اینکه بخواهیم با فشار، مسئله حجاب و یا کمبود جمعیت را حل کنیم درست نیست و بدون کار فرهنگی مناسب نتیجه ای نخواهیم گرفت‌.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران گفت: ارزیابی و رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های کشور بر اساس میزان رؤیت‌پذیری و ارتباط آنها با صنعت و جامعه توسط این پژوهشگاه انجام می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

در دیدار وزیر راه و شهرسازی با وزرای کشور قطر در خصوص افزایش خطوط حمل و نقلی میان ایران و قطر بحث و توافق اولیه برای ایجاد خط کشتیرانی مسافربری میان دو کشور حاصل شد.

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی وزارت علوم از ایجاد کارگروه علوم پایه در شورای برنامه‌ریزی و شورای گسترش آموزش عالی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - سرپرست مدیریت امور پژوهشی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: 17 پژوهشگر این دانشگاه در لیست پژوهشگران پراستناد 2 درصد برتر جهان در سال 2022 قرار گرفتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دانشمندان موفق به طراحی یک حرکت ورزشی شده اند که با روش‌های درمانی رقابت می‌کند و در صورت انجام صحیح، سوخت‌وساز بدن را افزایش می‌دهد.