یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

معاون اداری مالی وزار ت علوم گفت: دشمنان فکر کرده‌اند که می‌توانند دانشگاه‌ها را توسط چند شبکه رسانه‌ای تخریب کنند، که خیالی باطل است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین میرزایی نماینده مردم در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اصفهان و ورزنه با اشاره به اینکه توجه به شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر توسعه اقتصاد درون‌زا، زیست‌بوم صنایع نرم و خلاق و اقتصاد دانش‌بنیان، یکی از دغدغه‌های نمایندگان در مجلس شورای اسلامی است، گفت: این شرکت‌ها از طریق بومی‌سازی محصولات...

خبرگزاری مهر

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در بیانیه ای اعلام کرد؛ این روزها برخی افراد فرصت طلب سعی در تحریم کلاس‌ها و اجبار دیگر دانشجویان به عدم شرکت در کلاس‌ها داشتند.

خبرگزاری مهر

امکان ارتباط مستقیم دانشجویان و کارشناسان دانشگاه ها با دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان فراهم شد.

خبرگزاری ایرنا

اراک - ایرنا - سفیر نیکاراگوئه در ایران گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود همه تهاجمات دشمنانش در تولید علم و تکنولوژی موفق است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان از اعطای تسهیلات این بنیاد برای مشارکت‌کنندگان در طرح شهید احمدی‌روشن خبر داد و گفت: متقاضیان برای ورود به این طرح نیاز است که عضو هسته‌های آن باشند.

خبرگزاری مهر

حمایت از پویش محکومیت اغتشاش‌گران از سوی اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آمورش عالی کشور ادامه یافت.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه با روش‌های مختلفی به دنبال شناسایی افراد بی‌سواد استان هستیم تا آنها را به یادگیری سواد درسی سوق دهیم، از سوادآموزان خواست به سایت "سواد آموزی" آموزش و پرورش برای ثبت نام مراجعه کنند تا با آنها برای برپایی کلاس نهضت تماس گرفته شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، متقاضیان جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان (مربوط به فراخوان‌های 1400 و 1401) که از سوی دبیرخانه هیأت اجرایی جذب دانشگاه به «مصاحبه توانایی علمی هیأت اجرایی» دعوت شده اند، مقتضی است ضمن مطالعه مجدد اطلاعیه مربوط به شرایط اختصاصی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان و فهرست رشته / گرایش و استان مورد نیاز فراخوان سال‌های 1400 و 1401 نسبت به موارد ذیل...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیمین زمانی زاده نجار مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان آریانا شیمی گیاه تیرازیس با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به گستره فعالیت فراگیر ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی در معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، سطح فعالیت در این بخش بسیار افزایش یافته است، گفت: این شرکت نیز به نوبه خود در حال تلاش برای توسعه زنجیره ارزش و ایجاد ارزش افزوده...