یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در بیانیه‌ای با تاکید بر اینکه مشاهده ادبیات دون شان محیط علمی همراه با توهین و فحاشی از سوی دانشجویان جای تاسف دارد، اعلام کرد: مقابل به اضمحلال کشاندن حرکت‌های اجتماعی می‌ایستیم. متن بیانیه به شرح ذیل است: «الذین یستمعون القول فیتبعون أحسنه اولئک الذین هدیهم الله و اولئک هم اولو الألباب» حدود دو هفته از بازگشایی دانشگاه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانشجویان بین الملل نمونه با هدف تقویت دیپلماسی علمی و ارتباطات دانشگاهی قدردانی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با تاکید بر اینکه دنیا در حال جنگ شناختی با استفاده از سلاح رسانه علیه مردم ایران است، گفت: اگر ملت‌ها تسلیم نظام رسانه‌ای غرب شوند شکست خواهند خورد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم تحقیقات و فناوری در جشنواره تقدیر از دانشجویان نمونه بین‌المللی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشورضمن خوش‌آمد گویی به دانشجویان بین‌الملل؛ هفته وحدت را به همه مسلمان جهان تبریک گفت و پیامبر اسلام را نماد مهربانی در بشریت خواند. وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: در دوره جدید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پنج اولویت در دستور...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به موفقیت‌های علمی ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون گفت: این موفقیت‌ها به یُمن استقلال سیاسی در کشور به دست آمده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تلکسوپ فضایی هابل تصویری جدید از خوشه ستاره‌ای کروی منتشر کرده که نسبت به عکس قبلی منتشر شده در سال 2015 از کیفیت بالاتری برخوردار است.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: بهبود سطح زندگی دانشجویان در بیمارستان و خوابگاه یکی از مهمترین اولویت‌ها است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس پارک فناوری پردیس گفت: شرکت‌های تولید کننده محصولات دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف از جمله الکترونیک، مخابرات، دارو و تجهیزات پزشک موفق به ممانعت از خروج 351 میلیون یورو ارز از کشور شدند.

خبرگزاری مهر

بنا بر اعلام مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج ذخیره‌های رشته‌های گروه علوم تجربی آزمون سراسری سال 1401 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، لی سونگ وون از دپارتمان فیزیک و شیمی در موسسه علوم و فناوری Daegu Gyeongbuk (DGIST)، موفق به ساخت اولین ترانزیستور اثر میدان آلی نانومش (OFET) فوق نازک و قابل تنفس در جهان شد که می‌تواند در دستگاه‌های الکترونیکی استفاده شود. انتظار می‌رود نانومش OFET در ترکیب با حسگر‌های مختلف، اندازه‌گیری مستقیم داده‌های فیزیولوژیکی از سطح پوست را امکان‌پذیر کند...