یک‌شنبه 15 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی در خصوص صدور مجوز جدید تأسیس مراکز علمی کاربردی گفت: به همه مراکز اعلام شده است که برای حمایت از آنها مجوز برای تأسیس مرکز جدید فعلاً صادر نمی‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ابلاغ بخشنامه احیای کرسی‌های آزاداندیشی به دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: باتوجه به اهمیت کرسی‌های آزاداندیشی در گفت‌وگو و تضارب اندیشه‌ها با ابلاغ این بخشنامه برگزاری آن پیگیری می‌شود.

خبرگزاری مهر

هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شریف کمیته‌ای را مأمور بررسی و تحقیق پیرامون وقایع اخیر در دانشگاه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت چینی ضمن آزمایش یک تاکسی هوایی (پرنده برقی) در دوبی، نمایی اجمالی از فناوری پیشرو را ارائه کرد که روزی مردم شهرها را از ورای ترافیک به مقصد می‌رساند.

وب‌گاه عصر ایران

اینکه آیا درون لایه‌های سیاره ما آب وجود دارد یا نه، مدت‌ها مورد بحث بوده است. مواد معدنی داخل الماس بوتسوانا، شکل‌گیری آن را در اعماق زمین نشان می‌دهد و ثابت می‌کند که آب در آن نقطه نیز وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فناوری دستیابی به مرغ لاین به قدری راهبردی هست که حتی در مقالات علمی مربوط به اصلاح ژنتیکی هم اطلاعات ریز و جزیی از تولید آن‌ها عرضه نمی‌شود. درواقع به یک جمعیت خالص از حیوانات خاص (اعم از دام و طیور) که متعلق به یک نژاد مشخص با ویژگی‌های ژنتیکی کاملاً مشخص بوده و صرفا با حیوانات خالص و هم‌نژاد خود آمیزش می‌کنند و همچنین قادر به تولید حیواناتی...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه تربیت مدرس با بیان این که دانشگاه محیط دوستی ها، وحدت، محبت و ارادت‌هاست گفت: امیدواریم به برکت ایام هفته وحدت همه دانشگاهیان همچون یک ید واحده در کنار یکدیگر باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر به کمک یک روانشناس نیاز دارید، خیلی مهم است فردی را انتخاب کنید که در کار خود حرفه‌ای باشد و بتواند راهنمایی‌های موثری به شما ارائه دهد. در غیر اینصورت، نه‌تنها بودجه‌ای که برای این کار گذاشته‌اید، هدر می‌رود، بلکه با مشاوره‌های نادرست، مشکلی به مشکلات‌تان اضافه می‌شود.

خبرگزاری مهر

جزئیات تجمع روز یکشنبه دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر از سوی یکی از تشکلهای دانشجویی این دانشگاه تشریح شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون آموزشی دانشگاه‌تربیت مدرس با بیان این کلاس های این دانشگاه از آغاز سال تحصیلی با میانگین 94 درصدی حضور دانشجویان تشکیل شده است، گفت: اساتید لازم است در کلاس‌های درس حضور داشته باشند و حتی با حضور یک دانشجو نیز کلاس تشکیل و حضور و غیاب انجام می شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک شرکت دانش‌بنیان فعال در صنعت گیاهان دارویی موفق به صادرات مواد استحصال شده از گیاهان دارویی به کشور ژاپن شد.