شنبه 14 مهر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گروهی از محققان در فرآیندی به نام اکسیداسیون نوری و با استفاده از نور و فلزاتی مانند مس، با موفقیت متان را به متانول تبدیل کردند که بهترین دستاورد تاکنون در تبدیل گاز متان به سوخت مایع در دما و فشار محیط محسوب می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فردا همه مدارس کشور در همه مقاطع دایر است.

خبرگزاری مهر

علی رغم جوسازی فراوان ضدانقلاب و تلاش برای ایجاد بلوا در دانشگاه امیرکبیر، تجمع دانشجویان این دانشگاه امروز به شکلی آرام برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شاهچراغی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی در جریان برگزاری تجمع دانشجویی در این دانشگاه گفت: ما نمی‌توانیم در مقابل شعار‌های ساختارشکنانه‌ای که تعداد اندکی دانشجوی سوء استفادگر در تجمعات می‌دهند سکوت کنیم و راضی نیستیم بودجه بیت المال به جیب استادی برود که دانشجویان را به برگزاری تجمعات تشویق می‌کند. وی افزود: من می‌خواهم به دانشجویانی که...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ظهر دوشنبه دانشجویان دانشگاه رازی کرمانشاه به همراه جمعی از اساتید، کارکنان و رئیس دانشگاه با حضور در محوطه این دانشگاه اقدامات هنجارشکنانه و آشوب‌های اخیر در کشور و استان را محکوم کردند. دانشجویان با سر دادن شعار‌هایی با محکومیت اقدامات هنجارشکنانه خواهان برگزاری گفتگو و کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها برای حل مسائل مختلف شدند. همچنین در این تجمع...

وب‌گاه عصر ایران

پس از اعلام شدن نام "سوانت پابو"(Svante Pbo) به عنوان برنده جایزه نوبل پزشکی سال 2022، "آدام اسمیت" (Adam Smith) از وب‌سایت نوبل پرایز با وی مصاحبه کرد.

خبرگزاری مهر

رتبه‌بندی دانشگاه‌های کشورهای گروه D8-2021 از سوی مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) منتشر شد که در آن 74 دانشگاه از جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: وزیر علوم پیگیر آزادی دانشجویان دستگیر شده است.