یک‌شنبه 10 تیر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست دفتر برنامه‌ریزی درسی دانشگاه جامع علمی کاربردی از برگزاری دوره کارشناسی ناپیوسته مهندسی فناوری آسانسور و پله برقی در این دانشگاه با رویکرد پاسخگویی به نیاز بازار کار و تخصصی کردن مشاغل خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست پژوهشگاه مهندسی ژنتیک و زیست‌فناوری گفت: طراحی و تولید پنج کیت تشخیص پزشکی و دام و طیور به عنوان یکی از نیازهای اساسی کشور در حال انجام است و تا آذر ماه این کیت‌ها رونمایی می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور در مراسم اولین دوره ارتقا و مهارت افزایی مشاوران، روان‌شناسان و کارشناسان مراکز مشاوره دانشگاه‌های کشور گفت: قبل از ورود به مرحله درمان باید پیشگیری را مورد هدف قرار دهیم و بر اساس آن حرکت کنیم، در حقیقت مراکز مشاوره و سلامت باید درمان را به عنوان آخرین مرحله برای دانشجویان در نظر بگیرند و پیش از آن مسئله پیشگیری را در اولویت قرار...

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انتخابات بیستمین دوره جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد تهران جنوب برگزار شد. برهمین اساس پس از برگزاری انتخابات حامد صادقی، شقایق عظیما، فاطمه اسفندانی، محمدحسن مدبرفرد، محمدرضا صیدی، فاطمه نجار و صائب معروفی به عنوان اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد انتخاب شدند. پس از برگزاری اولین جلسه نسبت به رای گیری...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - انتخاب واحد نیم سال اول سال تحصیلی 1402 - 1401 دانشجویان همه مقاطع تحصیلی دانشگاه علامه طباطبائی بر اساس تقویم دانشگاهی از روز شنبه 12 شهریور ماه و کلاس‌ها از روز شنبه 19 شهریور ماه به صورت حضوری آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید جلال موسوی، با حضور در یکی از برنامه‌های تلویزیونی با اشاره به آمار رتبه‌های برتر کنکور گفت: در آزمون کنکور سال گذشته 256 نفر معدل زیر 12 داشتیم که رتبه زیر 3000 آوردند. مدیرکل دفتر تدوین و راهبری اسناد شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: این یعنی اینکه کیفیت تحصیلی به شدت پایین است، یعنی فرد درس نخوانده و معدل زیر 12 کسب کرده ولی، مهارت‌های...

خبرگزاری مهر

ضریب درس زبان عمومی در رشته های شیمی دارویی و سم شناسی در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته های گروه پزشکی سال 1402 تغییر کرد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر تدوین و راهبری اسناد شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در آزمون کنکور سال گذشته 256 نفر معدل زیر 12 داشتیم که رتبه زیر 3000 آورده بودند.

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به مشارکت بیش از هزار استاد برجسته از سراسر کشور در فرایند طراحی سوالات، گفت: نحوه طراحی این سوالات، وضعیت علمی دانش آموختگان را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: در زمان برگزاری پیاده روی اربعین و بر اساس تقویم دانشگاهی، دانشگاهها بازگشائی می شوند و بسیاری از دانشجویان درگیر دفاع از پایان نامه هستند. وی افزود: هماهنگی هایی با معاونت آموزشی وزارت علوم و دانشگاهها صورت گرفته تا دانشجویانی که قصد عزیمت به این سفر را دارند مهلت دفاع از پایان‌نامه...