سه‌شنبه 12 تیر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاد ویژه توسعه فناوری نانو اعلام کرد: محصولات و خدمات نانوفناوری در حوزه‌های مختلف ساخت و ساز، اپتوالکترونیک، دارو، بهداشت و سلامت، نساجی و دیگر عرصه‌های فناورانه به 47 کشور متقاضی صادر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پارک فناوری پردیس به عنوان بزرگترین پارک فناوری کشور و غرب آسیا فروردین ماه امسال که سال تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرین نامگذاری شده است، برای نخستین بار میزبان رییس جمهور ایران اسلامی بود تا ضمن بازدید از این مجموعه عظیم، تسریع توسعه زیست بوم نوآوری کشور را مورد تاکید قرار دهد.

خبرگزاری مهر

رشت - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به ظرفیت های توریسم درمانی کشور گفت: امروز در سایر کشورها ارائه کننده خدمات پزشکی هستیم.

خبرگزاری ایرنا

رشت - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: فقط در سال 2021 بیش از 77 هزار سند علمی از ایران در پایگاه های علمی معتبر بین المللی منتشر شد که 35 درصد آنها با مشارکت بین المللی بود.

خبرگزاری مهر

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در جلسه بررسی پیش‌نویس پیوست فرهنگی احداث مجتمع های مسکونی دانشجویان متأهل از افزایش خوابگاههای متاهلی به بیش از 1300 واحد خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: ظرفیت شیرین‌سازی آب چاه ژرف شماره سه تا 2 ماه دیگر بیش‌از 2 برابر خواهد شد و این رقم به شبکه تامین آب منطقه سیستان تزریق می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران با هدف توسعه همکاری‌های مشترک دو دانشگاه در حوزه‌های آموزشی، پژوهش و فناوری، دانشجویی، فرهنگی، بین‌المللی، امور رفاهی و خدمات درمانی با در نظر گرفتن ظرفیت‌ها و امکانات طرفین امضا شد.

خبرگزاری مهر

دبیر کل مجمع کارآفرینان ایران و رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران تفاهم‌نامه همکاری مشترک در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، مشاوره‌ای و خدمات علمی امضا کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس دانشگاه شهید بهشتی از افزایش 300 درصدی دانشجویان خارجی این دانشگاه خبر داد و گفت: هدف ما این است که در فاز اول تعداد دانشجویان خارجی را به 2 هزار نفر برسانیم که در حال برنامه‌ریزی برای رسیدن به این هدف هستیم.