یک‌شنبه 10 تیر 1403

آموزشی

آموزشی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد سعید سیف در ارتباط مجازی با مدیران ارتباط با صنعت دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی با توجه به رشد فناوری و فعالیت‌های پژوهشی باید ماموریت‌هایی برای اثربخشی بیشتر در جامعه تعریف کنند شناخت ظرفیت‌ها و امکانات برای تعریف ماموریت‌های مطابق با نیاز‌های کشور از اهمیت بالایی برخوردار است. وی تاکید کرد: مستندات فعالیت‌ها و برنامه‌ها...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دفتر تحکیم وحدت طی نامه‌ای به اظهارات نسنجیده سایمون شرکلیف سفیر انگلیس در ایران جمع اعضای اتاق بازرگانی شیراز واکنش نشان داد. متن این نامه به شرح زیر است: جناب آقای سایمون شرکلیف سفیر انگلستان در ایران اخیرا در یکی از جلسات خود با اتاق بازرگانی استان شیراز اظهارتی غلط، خارج از عرف و اخلاق دیپلماتیک بیان کردید که باعث تعجب مردم عزیز ایران اسلامی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اکبر نصراللهی، رییس دانشکده علوم اجتماعی، ارتباطات و رسانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در جمع اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در مشهد گفت: تشکیل «شورای رسانه‌ای کنشگری فعال» برای کشور ضروری است. وی با اشاره به پیچیده ترشدن تاکتیک‌های جنگ شناختی و افزایش تلاش‌های رسانه‌ها افزود: کشور با سونامی تهاجم رسانه‌ای دشمنان در بخش‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش عملکرد سند گسترش کاربرد فناوری نانو ایران در سال 1400 از حجم فروش نانو ایران معادل 553 میلیون دلاری حجم فروش نانو و ارتقای جایگاه فناوری و نوآوری ایران در سطح جهانی خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح جزئیات تسهیلات جدید به کارکنان این دانشگاه پرداخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفتمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران با همکاری پژوهشگاه شیمی و مهندسی شیمی با هدف ایجاد فرصت همکاری متقابل صنعتگران و پژوهشگران و رفع نیازهای کشور هشتم و نهم شهریور 1401 برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با روی کارآمدن دولت سیزدهم شاهد تحولات بسیاری در بخش آموزش عالی به ویژه در حوزه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها بودیم که شاخص‌ترین آنها توجه به اجرای «سند دانشگاه اسلامی» است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین‌الملل عصر فردا (دوشنبه هفتم شهریور ماه) با حضور رییس سازمان امور دانشجویان به میزبانی دانشگاه مازندران افتتاح می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور در 13 مرداد 1401 برگزار شد. نتایج آزمون کتبی هفدهمین دوره آزمون ملی دانش آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام شد. پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون (نظری) لازم است برای شرکت در مرحله دوم آزمون (عملی) از روز شنبه 12 شهریور 1401 به سایت اینترنتی پردیس بین الملل...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم مقام بنیاد ملی نخبگان از آمادگی این بنیاد برای الگوسازی از مفاخر بومی و ایجاد فضای نخبگانی در کشور با استفاده از ابزار روز و خلاقیت با همکاری همه هنرمندان و اصحاب رسانه خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل ارتباط با جامعه و صنعت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تهیه پیش‌نویس لایحه رفع موانع حقوقی و تسهیل پژوهش خبر داد و گقت: پس از مشورت با مدیران این حوزه در موسسات آموزش عالی، پیگیری برای تصویب آن از طریق نمایندگان مجلس صورت می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سفر به شیراز با به صدا درآوردن زنگ طرح دستیار فناوری در پارک علم و فناوری فارس، آغاز به کار فعالیت این دبیرخانه را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز تحقیقات هسته ای کاربردی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد از طراحی‌حفاظ چشمه نوترونی پنج میلی‌کوری خبر داد و گفت: با استفاده از پرتودهی نمونه‌های معدنی، صنعتی، محیط زیستی و کشاورزی به‌زودی امکان استفاده از دانش هسته‌ای در این مرکز گسترش می‌یابد.