شنبه 7 مهر 1403

ابراهیمی: مسیر وزارت ورزش برای خصوصی‌سازی سرخآبی‌ها درست است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ابراهیمی: مسیر وزارت ورزش برای خصوصی‌سازی سرخآبی‌ها درست است

تهران - ایرنا - سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: وزارت ورزش و جوانان راه درستی را برای خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در پیش گرفته است.

ناصر ابراهیمی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در رابطه با خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال گفت: این اتفاق قطعا به سود پرسپولیس و استقلال خواهد بود و ای کاش خصوصی سازی سالیان قبل در این دو باشگاه انجام می‌شد.

وی تصریح کرد: خصوصی‌سازی تنها راه نجات این دو باشگاه است و اگر سلطانی‌فر بتواند این کار را به پایان برساند، شاهکار کرده و همیشه نام او در ذهن تمام هواداران خواهد ماند.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: مطمئن باشید اگر این دو باشگاه خصوصی شوند هواداران از بدهی و بی پولی برای همیشه راحت خواهند شد و شاهد پیشرفت دو باشگاه محبوب خود در سطح آسیا خواهند بود.

وی با بیان اینکه شیوه خصوصی سازی از انجام این کار اهمیت بیشتری دارد، تصریح کرد: باید زیرساخت های لازم برای خصوصی‌سازی هرچه سریعتر فراهم شود تا بعد از واگذاری خریداران با مشکل خاصی روبه رو نشوند.

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر خریداران این دو باشگاه راه‌های درست درآمدزایی را بلد باشند، می‌توانند از بخش بخش این دو باشگاه درآمدزایی کنند.

ابراهیمی در ادامه تصریح کرد: به اعتقاد من شیوه وزارت ورزش و جوانان برای خصوص‌سازی این دو باشگاه بسیار ایده آل است و خوشبختانه آنها فکر تمام مسائل را کرده‌اند. این دو باشگاه باید هرچه سریعتر به صاحبان اصلی خود واگذار شوند.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در پایان تاکید کرد: اطمینان دارم اگر این دو باشگاه خصوصی شوند دیگر شاهد بی ثباتی مدیریتی در آنها نخواهیم بود.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*