یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

خبرگزاری مهر

اصفهان - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال 1401 بالغ بر یک میلیون فرصت شغلی که رئیس جمهوری وعده دادند، محقق شد و نرخ بیکاری به 8.2 کاهش یافت.

وب‌گاه منیبان

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: از دیروز تا دو نیمه شب از طریق وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه پیگیر بحث حقوق اسفند ماه معلمان بودم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - علت تاخیر در پرداخت حقوق اسفندماه معلمان و فرهنگیان، اختلاف محاسبات وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه درباره نحوه اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: تاکنون چهار میلیون و 900 هزار نفر شب اقامت مسافران نوروزی در اقامتگاه‌های این استان ثبت شده است.

خبرگزاری مهر

مناطق ساحلی استان بوشهر هر ساله در ایام نوروز میزبان خیل عظیم گردشگران از نقاط مختلف کشور است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در آخرین روز از سال 1401، 19 نفر در کشور بر اثر ابتلا به کرونا فوت شدند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت درمان و آمورش پزشکی امروز ضمن بازدید از پایگاه های اورژانس 115 و ایستگاه های سلامت مستقر در پیرامون حرم مطهر رضوی، اقدامات انجام شده در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد را مورد ارزیابی قرار داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: کرونا در 24 ساعت گذشته، جان 19 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در کشور را گرفت و در این مدت 942 بیمار جدید شناسایی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

خیلی ها ترجیح می دهند زمان تحویل سال را درخونه‌هایشان باشند و خانوادگی کنار سفره هفت‌سین بنشینند و عکس یادگاری بگیرند و خوب خیلی ها هم دوست دارند از خونه بزنند بیرون و تحویل سال متفاوتی را تجربه کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس جمعیت هلال احمر گفت: عملیات‌های امداد و نجات هلال احمر تا ظهر امروز (دوشنبه) نسبت به مدت مشابه در سال قبل 23 درصد رشد داشته است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موج هشتم کرونا در روزهای پایانی اسفند ماه امسال با تاخیر وارد کشور شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

هتل های سنتی کاشان بهترین فرصت برای نوروز گردی هیجان انگیز و اقامت در دیار تاریخی و کهن ایران زمین است.

خبرگزاری ایرنا

ورامین - ایرنا - جانشین فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: با فرا رسیدن سال نو و همزمانی آن با بهار قرآن، ماه مبارک رمضان، فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با تمهیدهای فوق‌العاده در حوزه امنیت، برنامه‌های ویژه‌ای برای نظم و آرامش شهروندان در تعطیلات اجرا می‌کند.