یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت شهردار تهران گفت: نابه‌سامانی‌های اقتصادی و ایجاد فشار آن برای مردم نیز خبر ناراحت‌کننده امسال برای من بود که دیگر باعث اسباب استیصال مردم شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: در پی اعمال کسورات بیش از حد مقرری ماه‌های گذشته در فیش حقوقی اسفند ماه، آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل کشور، به دنبال جبران آن و پرداخت حقوق کسر شده در ساعات آینده هستند. در پایان ضمن پوزش مجدد از همکاران عزیز مطمئنیم با صبر معلمانه خود، ما را همراهی خواهند کرد. شایان...

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری 10 نفر از عوامل درگیری طایفه‌ای در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه الف

مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ضمن عذرخواهی از معلمان، اعلام کرد: با توجه به خطای نرم‌افزاری، متأسفانه پرداخت حقوق اسفند با کسوراتی همراه بوده که با همکاری و همگرایی خوب ارکان دولت، به دنبال جبران آن و پرداخت مابه التفاوت، در ساعات آینده هستیم.

وب‌گاه فرارو

از امروز تا فردا کاهش نسبی دما و از چهارشنبه تا پنج شنبه کاهش محسوس دما و یخبندان شبانه سطح زمین در ارتفاعات بالادست پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت سرپرست اورژانس ایرانشهر گفت: گزیدگی توسط عروس دریایی 6 مسافر نوروزی در چابهار را روانه بیمارستان کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، تاخیر در پرداخت حقوق اسفند فرهنگیان که در روز‌های پایانی سال بحث برانگیز شده، اختلاف محاسبات این دو دستگاه اعلام شده است. در همین زمینه، وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توصیه‌های رئیس جمهور در جلسه روز گذشته هیات دولت، در خصوص پرداخت تفاوت مزایای رتبه بندی معلمان طی روز‌های آینده، تصمیم گیری و اقدام خواهد شد. با وجود اختلاف...

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌ها تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور خبر داد و نسبت به شدت بارش‌ها در نیمه غربی کشور و بلندی‌ها و دامنه‌های البرز هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه خبری «چند ثانیه» تصاویری از بنرهای سطح شهر تهران منتشر کرد که در فضای مجازی بحث برانگیز شده است.

خبرگزاری ایرنا

نیویورک - ایرنا - آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی به مناسبت انتشار گزارش ترکیبی گروه بین دولتی در مورد تغییرات آب و هوا اعلام کرد که هر کشوری باید بخشی از راه حل آب و هوایی باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت با توجه به اینکه نرخ دیه و همچنین حق بیمه شخص ثالث برای سال آینده تعیین شده است و خودروهای بدون بیمه جریمه خواهند شد، مالکان خودرو باید توجه داشته باشند حتما نسبت به تمدید بیمه‌نامه خود اقدام کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موج هشتم کرونا در روزهای پایانی اسفند ماه امسال با تاخیر وارد کشور شده است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - معاون هماهنگ کننده امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون 80 درصد از ظرفیت اسکان رسمی، موقت و اضطراری زائران نوروزی در مشهد و این استان تکمیل شده است.