دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

اجتماعی

اجتماعی

وب‌گاه مشرق نیوز

با توجه به بارش برف، روز شنبه 3 دی برخی از مدارس در استان‌های کشور تعطیل یا غیرحضوری شد.

خبرگزاری مهر

مشهد سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: 300 بسته حمایتی به ساکنان مناطق حاشیه کلانشهر مشهد اهدا شد.

وب‌گاه فرارو

مدیر روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دادگاهی در اشنویه متهمان یک پرونده را به تهیه سه ماه غذا برای «پیروز» توله یوزپلنگ ایرانی محکوم کرد.

وب‌گاه منیبان

معاون امور آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور درباره امنیت آزمون گفت: از سال 1347 تاکنون هیچ سوالی از سازمان سنجش بیرون نرفته است و چیزی به عنوان لو رفتن سوال کنکور نداریم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تجربه رویارویی با سویه‌های مختلف کرونا در 2 سال اخیر ثابت کرد که این ویروس رفتارهای غیرقابل پیش‌بینی و غافلگیرکننده زیادی داشته و هنوز تمام نشده است؛ از این رو مردم باید همچنان رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تزریق واکسن را در اولویت خود قرار دهند.

خبرگزاری مهر

اهواز - رئیس جمعیت هلال احمر شوشتر گفت: از صبح امروز اسکان اضطراری برای خانواده‌های در معرض خطر روستای چم کنار این شهرستان به دلیل بارش باران بر پا شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به دنبال کاهش برخی محدودیت های کرونایی در چین همزمان با شروع فصل سرما و افزایش شمار مبتلایان در این کشور و اطلاع رسانی نه چندان روشن از سوی رسانه های رسمی چین از ابعاد و آمار میزان شیوع این بیماری، این روزها رسانه های بین المللی روایت های مختلفی از میزان شیوع کووید -19 در چین منتشر می کنند.

خبرگزاری مهر

با رأی دادگاه 101 کیفری 2 اشنویه استان آذربایجان غربی 3 نفر از دامداران منطقه به جرم چرای غیرمجاز به تهیه غذا برای 3 ماه «پیروز»، توله یوزپلنگ ایرانی به ارزش 220 میلیون ریال محکوم شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور گفت: این سازمان در حال ارسال اسامی مددجویان جامانده از سهام عدالت به دولت است و این امر نیازمند ساز و کار زیربنایی و انفورماتیکی بین بهزیستی، کمیته امداد و سیستم الکترونیک دولت است بنابراین در حال رایزنی هستیم که مدل ارسال به چه شکل باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: تردد در محورهای برف گیر و کوهستانی بدون زنجیر چرخ ممنوع است و پلیس جلوی خودروهای بدون زنجیر چرخ را می‌گیرد.

وب‌گاه فرارو

متهم گفت: من همین الان هم اگر بدانم شغلی ندارم و پولی نیست، به محض اینکه در زندان به رویم باز شود و بیرون بروم، اولین خودرویی که ببینم به سمتش می‌روم و سرقت می‌کنم. همیشه همین بوده. آخرین بار دو ماه پیش از زندان آزاد شدم و پنج دقیقه بعد از آزادی دست به سرقت از خودرو زدم.

خبرگزاری تسنیم

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: کارخانه "سیمان ری" به مدت 30 سال با تصویب هیئت دولت به شهرداری تهران واگذار شده است.

وب‌گاه فرارو

تصویری از یک نیسان منتشر شده است که یک دستگاه پژو را بار خود کرده! نکته جالب توجه اینکه راننده نیسان با طناب نیز امنیت بار خود را تامین کرده است.

خبرگزاری تسنیم

مدارس برخی شهرستان‌های استان تهران به دلیل بارش برف در نوبت عصر تعطیل شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هاشم کارگر پیش از آغاز مراسم گرامیداشت روز ثبت احوال در جمع خبرنگاران در خصوص تعیین تکلیف کارت‌های ملی هوشمند معوق گفت: وعده دادیم که 10 میلیون کارت ملی هوشمند معوق را صادر کنیم و تا این لحظه هشت میلیون کارت ملی هوشمند تحویل شده است و الباقی در اسرع وقت تحویل خواهد شد و ان‌شاءالله تا پایان سال انجام خواهد شد. شهروندان نسبت به تعویض شناسنامه‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: 6 سرنشین یک دستگاه پراید شامل سه خانم و سه نوزاد سه قلو دو ماهه 30 کیلومتری جاده برازجان - شیراز در دره سقوط کردند.